Vraag

Antwoord apparaat deactiveren (Pay&Go) op MyProximus

  • 12 October 2016
  • 6 reacties
  • 337 Bekeken

Ik heb een pay and go kaart en ik heb via myproximus de optie antwoord apparaat gedeactiveerd. Dit reeds enkele dagen geleden. Echter wanneer iemand mij belt krijgt deze nog steeds na 30 sec het antwoord apparaat. Wat moet er nog meer ingesteld worden om het antwoord apparaat uit te schakelen ?

6 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Heeft u al eens gekeken in MyProximus of uw voicemail wel degelijk gedeactiveerd is? U moet wel de volledige procedure volgen en bevestigen. Zie bijlage.
Als uw voicemail op gedeactiveerd staat maar toch nog werkt zal u contact moeten opnemen met de klantendienst op het nummer 0800 22 800 of u kunt ook wachten tot een medewerker hier u kan helpen.
Reputatie 4
Het is ondertussen al stilletjes aan duidelijk aan het worden dat veel zaken die je wilt uitvoeren via Myproximus ofwel niet lukken of niet correct uitgevoerd worden, zelf al schijnt de procedure correct verlopen te zijn, heb dit persoonlijk al meerdere keren ondervonden en duidelijk ik alleen niet, gelukkig is er hier nu ook een expert aanwezig die al deze perikelen helpt in goede banen te leiden.
Reputatie 3
Badge
voicemail-activeren-of-deactiveren
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_voicemail_deactivate/particulieren/support/mobiele-telefonie/voicemail-en-oproepbeheer/voicemail/voicemail-activeren-of-deactiveren.html

algemeen - voicemail-en-oproepbeheer
http://www.proximus.be/support/nl/id_scatr_voicemail_call_mgt/particulieren/support/mobiele-telefonie/voicemail-en-oproepbeheer.html
Reputatie 3
Badge
Als het niet lukt wil ik wel eens kijken maar dan heb ik je klantnummer nodig.
Reputatie 3
Als je bijvoorbeeld de inkomende oproepen van je privé smartphone doorzet naar deze van het werk, wie krijgt dan de rekening van de doorschakeling en hoeveel wordt daarvoor aangerekend?
Reputatie 3
Badge
rekening is voor de smartphone.
zelfde tarieven als normaal gesprek.

Reageer