Vraag

Annulatiekosten

  • 9 November 2016
  • 2 reacties
  • 525 Bekeken

Dag,

Beste Proximus kunnen jullie mijn annulatiebedrag kwijtschelden?

Hier mijn ervaring met Proximus:

Heb Pack telefonisch aangevraagd. Installatie werd steeds verlaat. Was 1 maand aan de gang, ondertussen meerdere keren gebeld met proximus.

Na maand vertelden ze me dat het nog eens 3 weken ging duren vooraleer ze het komen installeren. Dan telefonisch gemeld dat ik alles wil opzeggen.
Paar dagen later krijg ik via mail een factuur voor de annulering 59 euro. Een tijdje later krijg ik toegangscodes opgestuurd via een brief.

Wat is het antwoord van de operator ?
Ivm mail annulerings factuur:
1ste operator: als technieker nog niet heeft langsgekomen moet je geen annuleringsvergoeding betalen.
2de operator: je hebt pas na 14 dagen geannuleerd, je zal moeten betalen

Tijdens aanvraag hebben ze de technische situatie niet goed ingeschat/gecheckt waardoor alles op de lange baan is geschoven.
Ene operator zegt je hoeft niet te betalen, andere wel. Een operator zegt dat ze bezig zijn met een grote verandering binnen het bedrijf en alles beetje in het honderd loopt.
Een operator zegt dat alles telefonisch opgenomen wordt dus contract bindend is (nooit contract gekregen of ondertekend). Telefonisch heeft er operator gemeld dat ik annuleringsvergoeding niet hoef te betalen, is dit gesprek ook opgenomen en ook bindend?

Mvg

2 reacties

+ operator die mijn aanvraag noteerde heeft maxi internet genoteerd + verkeerd huisadres + verkeerd emailadres. Dit kunnen jullie checken in jullie opgenomen bericht en mails. Meerdere keren moeten bellen voor aanpassingen door te voeren. Dan nog belt er iemand om mij te vertellen dat mijn adres niet klopt, wat ik al reeds meerdere keren heb doorgegeven.

4 nov bevesting annulatie. In de afrekening spreken ze nog steeds van maxi internet...
Reputatie 3
Badge
Dag elvisible,

Kan je ons via een privébericht aan Het Proximus Team

(https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679)

je klantgegevens (klantnr., tel.nr., gsm nr.) bezorgen, dan kunnen we je dossier opvragen.

Groetjes,

Jos

Reageer