Android Lollipop (Samsung)

  • 15 April 2015
  • 8 reacties
  • 131 Bekeken

Iemand een idee wanneer Proximus eindelijk start met de nieuwe lollipop versie uit te rollen in België?


Vodafone NL is hier al sinds vorige maand mee bezig.


Het gaat over de Galaxy note 4 (SM-N910F)


Laatste update dateert van 21/01/2015, waar wachten jullie op?

8 reacties

het is niet Proximus is maar Samsung die het uitrol van nieuwe softw. op de toestellen doet.
stuur eens de vraag in een privé bericht aan 'Onze medewerkers' ➽ Onze medewerkers

en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'
Volgens mij is het de carrier (in dit geval Proximus) die de goedkeuring moet geven voor ze dit uitrollen.
Hallo Kevin,


Ik dacht uit de reactie van de medewerkers op sociale media dat dit reeds zou gebeurd zijn en dat ze nu wachten op de uitrol van Samsung, maar daarom best de vraag in PB sturen aan 'onze medewerkers' , zodat dit dan mss uiteindelijk duidelijk wordt op wie we liggen te wachten ;-)
Bedankt voor je reacties Elsa,


Mijn bericht is verzonden, ik zal het draadje ook up to date houden.
Super, bedankt hiervoor en geniet nog van het zonnetje ;-)
geplaatste 11:01 door http://forum.proximus.be/people/2e8f1412c6" style="border: 0px; font-family: inherit; font-style: inherit; font-weight: inherit; margin: 0px; outline: 0px; padding: 0px 22px 0px 0px; vertical-align: baseline; color: rgb(2, 20, 193); text-decoration: none; line-height: 1.225em; background: none 0px 0px repeat scroll transparent;Intense User

Beste Kevin,



Momenteel zijn de updates voor Galaxy S5 en Note4 in 'pending' status.



Onze collega's werken hieraan samen met Samsung.



Helaas heb ik geen exacte datum voor deze release.



ES
Ok bedankt dat weten we dan weeral !

Reageer