Beantwoord

Android 6 update voor Samsung Galaxy S5

  • 6 October 2016
  • 38 reacties
  • 2835 Bekeken


Toon eerste bericht

38 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Landinstellingen veranderen naar Nederland?
Hoe gaat dit nu verder gaan? Voor elk ander europees land is er reeds lang een update. Wat is dan zo speciaal aan het toestel dat via proximus verkocht werd?
8ik weet 1 ding mijn S8 zal geen csc code bevatten van proximus, ik koop geen belgisch toestel meer, dit is gewoon schandalig
Zeer jammer en volledig de fout van proximus. Hoe zou je anders verklaren dat andere (betere?) providers dit dan wel kunnen. Ik vind het jammer dat de verkoper van mijn toestel (niet rechtstreeks proximus) mij nooit heeft gemeld dat dit een waardeloze proximusversie was. Waar kan ik de lijst terugtvinden van jullie gepersonaliseerde toestellen, om zeker te zijn dat ik geen dergelijk toestel meer koop?
Ik vind het niet kunnen dat er geen reactie komt op de vragen van wat de mensen moeten doen om toch een update te krijgen. Ik heb mijn toestel onafhankelijk van Proximus gekocht, maar door mijn abonnement (of opgelegde CSC-code) hang ik nu blijkbaar wel vast aan hun en kan ik dus niet genieten van de nieuwste updates. En "nieuwste" is relatief aangezien deze update ondertussen ook al verouderd geraakt. Mag ik vragen wat er zo speciaal is aan jullie versie, en waarom jullie niet gewoon de update van Samsung zelf beschikbaar kunnen maken? Een woordje uitleg is hier toch niet misplaatst.
Reputatie 7
Badge +6
Het is wel Samsung die de rollout van de software telkens heeft tegengehouden, dit werd mij door onze productmanager bevestigd.
Mvg,
Reputatie 6
Badge +3
De vraag is waarom er niet gewoon een standaard Samsung soft wordt geplaatst in plaats van een proximus-versie.
Dat dacht ik ook. Een standaard software zonder Proximus apps zullen ze toch wel zeker accepteren.
Reputatie 2
Geen klagen hier.Ik heb een samsung galaxy S5 mini,niet bij proximus gekocht maar wel met proximus abonnement.
Op 22 februari heb ik de update naar android 6.0.1 ontvangen.

Aan zij die nog geen update ontvangen hebben,
de schuldige is dus niet Proximus en het proximus abonnement.
Gefeliciteerd dat U bij de gelukkigen hoord. Ik heb al mijn les geleerd. De volgende keer dat ik een gsm koop ga ik min. 3 keer controleren wat voor een versie het is.
Het is ook niet te geloven dat Proximus gewoon niet kan toegeven en dat ze nog Samsung de schuld geven. Proximus' aangepaste software kan niemand schelen. Een standaard versie is voldoende, het kost ook minder moeite. Waarom maken jullie het zo moeilijk?
bedankt, eindelijk goed nieuws!!
Heel erg bedankt, dan sluiten we deze forum met een goed einde!

Reageer