Beantwoord

All Entertainment pack €14.95

  • 24 October 2016
  • 19 reacties
  • 544 Bekeken

Hallo allemaal;
Sinds vandaag het familus pakket + m&s+enter. channels.
Nu blijkt dat wij niet alle kanalen kunnen kijken, oa. bbc first, fox, sundance tv..
Nog iemand dat voor gehad? Morgen zal ik sowieso de klantendienst opbellen.
Wel een beetje triest dat een mens het gehele pakket betaald en niet alles kan ontvangen.

Alvast bedankt voor jullie antwoord! 🆒
icon

Beste antwoord door meyers 25 October 2016, 09:13

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

19 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Heb je HD televisie, want deze kanalen worden alleen in HD doorgegeven?
Als je wel HD hebt eens proberen door de decoder even van de stroom te halen en dan weer in te schakelen.
Ja hoor wij hebben HD tv..
Reputatie 7
Badge +6
Is het ook niet gelukt door de decoder even zonder spanning te zetten?
Dan kan je nog het volgende proberen: decoder zonder stroom zetten, daarna het modem. Paar minuten wachten, dan modem weer inschakelen. Als alle nodige ledlampjes branden, decoder inschakelen.
Als dat niet helpt, zal je toch de klantendienst moeten bellen: 0800 22 800. Dat kan voor TV normaal zelfs tot 24 u.
Neen, alles geprobeerd.. jammer genoeg niet gelukt.
Morgen zal ik bellen en ik zal eens horen wat ze als oplossing bieden.
Reputatie 7
Badge +6
Jammer. Die bundel is toch wel al geactiveerd, want het activeren van je nieuwe abonnement kan wel een paar dagen duren.
Reputatie 3
Meyers,
Dat ganse verhaal heb ik hier ook al gelezen dus valt het inderdaad nog voor, en zal bellen naar support 0800 22800 het beste zijn.
Moest je nu geen enekel zender in HD kunnen bekijken dat kan je lijnsnelheid om één of andere reden gedaald zijn, maar bij support kunnen ze dit ook vasstellen.
Is bij verandering van pack om niet verklaarbare wijze niet de eertste keer dat dit voorvalt.

Een algemen procedure die je altijd kunt volgen moest je die nog vandoen hebben, vind je hier

Hallo allemaal;
Sinds vandaag het familus pakket + m&s+enter. channels.
Nu blijkt dat wij niet alle kanalen kunnen kijken, oa. bbc first, fox, sundance tv..
Nog iemand dat voor gehad? Morgen zal ik sowieso de klantendienst opbellen.
Wel een beetje triest dat een mens het gehele pakket betaald en niet alles kan ontvangen.

Alvast bedankt voor jullie antwoord! 🆒
Probleem opgelost, wij hebben geen hd lijn, maar nog een adsl en zullen ze dit in de eerste jaren niet aanpassen, dus het all enter. boeket eraf.
Het geeft geen zin omdat te houden, als je toch niet kan kijken.
Het nadeel van 'in den buiten' te wonen.
De enige oplossing voor ons schotel tv, via tv vlaanderen dan kunnen we wel hd kijken.

grtz Fanny🆒
Reputatie 4
Dan had Oma toch gelijk dat je lijnsnelheid te laag was om één of andere reden ;-)
TN en PX zullen het niet de moeite vinden om er in te investeren, omdat ze waarschijnlijk toch weten dat ze niet genoeg klanten kunnen aansluiten daar waar je woont of ze moeten de wetten veranderen !
Reputatie 5
Badge +1
Dan had Oma toch gelijk dat je lijnsnelheid te laag was om één of andere reden ;-)

Ik vind dat Oma zich meer en meer ontpopt tot de reïncarnatie van onze goeroe Elsa 🆒
Reputatie 7
Badge +6
En ik had gelijk door als eerste vraag te stellen of meyers wel HD TV heeft. Leek me logisch als je het boeket kent en weet welke zenders daarin in HD zijn.:8
Heeft niks met HD tv te maken! of HD digibox! Het gaat hier over de lijn vanuit Proximus zelf, onze apparatuur is HD.
Reputatie 7
Badge +6
Het is niet omdat je een HD TV hebt helaas dat je de zenders in HD kan ontvangen en natuurlijk heeft het met uw lijnsnelheid te maken, maar goed:u weet nu wat het probleem is en u kunt nu uw conclusies trekken.
Reputatie 6
Badge +2
Ik zou toch naar een andere providers uitkijken.
Reputatie 6
Badge +2
Dan had Oma toch gelijk dat je lijnsnelheid te laag was om één of andere reden ;-)

Ik vind dat Oma zich meer en meer ontpopt tot de reïncarnatie van onze goeroe Elsa 🆒


Ik zie eerder Marleen Elsa opvolgen. :8
Telenet kan ons ook geen HD aanbieden.. Blijkbaar had mijn man dit al gevraagd.. Wij hebben ook geen super snel internet, als er 1 op de laptop zit dan en iemand anders op de ps4 is het een ramp. Vroeger waren we bij telenet en dan was het eigenlijk nog erger, dan hadden we dagelijks geen internet of tv..
De enige oplossing voor ons is satelliet.
Reputatie 7
Badge +6
@Alexander: oh neen, not possible en helemaal niet de bedoeling: 'Elsa's' kennis van Proximus is onovertroffen, zeker op technisch gebied.
Ik ken alleen iets van televisiezenders en administratie, helaas.
Nu, TS heeft hier allemaal geen boodschap aan, nietwaar.
Reputatie 4
Dan had Oma toch gelijk dat je lijnsnelheid te laag was om één of andere reden ;-)

Ik vind dat Oma zich meer en meer ontpopt tot de reïncarnatie van onze goeroe Elsa 🆒

Dat is volgens mij bijna onmogelijk, daar moet je echt voor van 's morgens vroeg tot 's avonds laat achter je peeceetje gekluisterd zitten.
Ik heb er hier in de loop van de tijd drie gekend waarbij het forum op hen blijkbaar heel verslavend werkt,
(Verslavend in de positieve zin van het woord), Marleen zou nu wel de vierde kunnen worden?
Ik volg ook dit forum al heel lang en nu antwoord ik ook meer eens op een bericht, gewoon omdat ik het vroeger zelf niet echt de moeite vond om op Elsa haar antwoorden, tips, raadgevingen, oplossingen enz. op alle gebied eigenlijk al gegeven had.

PS: niet iedereen heeft daar inderdaad een boodschap aan maar wie al lang het forum volgt volgens mij wel, daar een apart hoofdstuk aan wijden, dat laat ik over aan wie er behoefte aan heeft.
Reputatie 7
Badge +6
Waarom verwondert het mij nu niet juist van jou of .. (er zijn er nog een paar) een antwoord te krijgen?
Mijn reactie:
You can fool all the people some of the time and some of the people all the time, but you cannot fool all the people all the time.
Abraham Lincoln
Reputatie 7
Badge +6
Waarom verwondert het mij nu niet juist van jou of .. (er zijn er nog een paar) een antwoord te krijgen?
Mijn reactie:
You can fool all the people some of the time and some of the people all the time, but you cannot fool all the people all the time.
Abraham Lincoln

Met deze wijze woorden sluit ik het topic :8. TS heeft zijn antwoord gekregen.