Al zes (6)!!! maanden foute facturen

  • 20 February 2011
  • 2 reacties
  • 1707 Bekeken

Beste,

In september kocht ik een start-to-surf pack bij Vandenborre. In dit pack was een jaar lang gratis internet ter waarde van 18,5 euro per maand inbegrepen. Ik kon echter ook voor een Belgacompack met tv, internet favourite en mobile phone opteren. Dan zou de 18,50 euro maandelijks in mindering worden gebracht.

Bij het ontvangen van mijn eerste factuur bleek dat de 18,50 eur niet in mindering werd gebracht. Ik belde naar de klantendienst, waar men mij zei niet te betalen en te wachten op een nieuwe, correcte factuur. Ik deed dit en merkte op dat de eerste, foutieve factuur gewoon toegevoegd werd aan de volgende factuur. Ik betaalde die en belde nogmaals naar de klantendienst. Ik bleef elke maand mijn factuur netjes betalen, hoewel geen enkele keer de korting van 18,50 in mindering werd gebracht.

Meermaals belde ik hiervoor naar de klantendienst, telkens zonder resultaat. In januari kreeg ik dan plots een herinnering voor de zogezegd onbetaalde eerste factuur. Ik mailde uw diensten maar kreeg als (telefonisch) antwoord dat ik die factuur toch diende te betalen want dat anders alle diensten zouden worden afgesloten. Ik betaalde maar begon van mijn kant uw telefonische klantendienst te stalken. Ik had ondertussen al meer dan 200 euro te veel betaald!!!!

Verleden week kreeg ik dan eindelijk bericht dat al de kortingen verbonden aan het start-to-surf-pakket in mindering zullen worden gebracht. Geen woord echter over die eerste factuur die door mij tweemaal betaald werd. Ik belde hiervoor uw klantendienst, maar kreeg een medewerker aan de lijn die van toeten nog blazen wist. Na meer dan een half uur aan de lijn, waarbij ze me weigerde door te verbinden met een verantwoordelijke, heb ik het opgegeven. Mijn geduld is echter op: als een klant niet tijdig betaalt, worden alle diensten zonder pardon afgesloten. Als Belgacom gedurende maanden maand na maand te veel aanrekent, een factuur tweemaal in rekening brengt enz. moet je dat als klant blijkbaar slikken.

Ik heb dit probleem proberen op te lossen via de telefonische klantendienst en via mail. Zonder resultaat. Ik probeer het nu via dit forum. De volgende stap is die naar een advocaat.

Mvg,

Catelijne DeVriendt

Klantennummer: 613220258

2 reacties

Reputatie 7
Badge +1
IK neem aan dat Eva van Belgacom deze klacht hier ter harte zal nemen. Je kunt haar ook direct mailen via het intern mailsysteem van de Community (hierboven op Postvan IN klikken en bericht samenstellen. Je moet wél Eva eerst aan je netwerk toevoegen.
Beste mevrouw DeVriendt,

Zoals ik heb ingesproken op uw voicemail, stuur ik u een overzicht van de facturatie per post.

Dit zou meer duidelijkheid moeten verschaffen.

Indien u daarna nog vragen hebt, kan dat uiteraard via het forum of met een privé bericht.


Met vriendelijke groeten,

Eva

Reageer