al mijn nPVR opnames verdwenen?

  • 8 September 2011
  • 31 reacties
  • 3020 Bekeken

beste

zonet een onaangename vaststelling gedaan... ik wou enkel nPVR opnames bekijken...

maar blijkbaar zijn alle nPVR opnames van mijn decoder verdwenen Verrast

eens heropgestart, maar zonder resultaat....
voor factory reset heb ik nu geen tijd, maar heb weinig hoop....

mijn harde schijf opnames staan er nog
ook de nPVR's die in planning stonden staan nog klaar

iemand een idee wat dit zou kunnen veroorzaken? of hoe ik deze zou kunnen recupereren?

't is wel zo dat ik vandaag door een technieker op een andere poort in de ROP ben gezet, maar of dat er iets mee te maken kan hebben???

laat iets weten aub

mvg,

31 reacties

ja sinjoor71, het staat eigenlijk beetje los van dit topic... maar inderdaad de https:///posts/341ca4832f zijn aan het oplopen als ik het forum mag geloven, ik had er vanavond ook mee te kampen.

het is misschien een beetje zorgwekkend dat dit probleem al maanden aanwezig is, belgacom er van op de hoogte is, en dat het niet opgelost geraakt. wordt dit probleem niet serieus genomen? wordt er geen tijd ingestoken of is het simpelweg de oplossing niet gevonden? ik weet het niet, maar er moet iets gebeuren lijkt me

wat mijn probleem betreft, geen verandering, de nPVR opnames van voor 8 september zijn nog niet terug - ik wacht de reactie van Eva van Belgacom af

mvg
Reputatie 7
Badge +1
Ja sorry Xenner, ik schiet nu op elk topic waar de term nPVR inzit. Voorheen was het héél af en toe bij mij maar nu is het al bijna alle dagen.....? nà 23.00 uur ging het inderdaad weer terug. Het is alsof die programma's eerst later voor afspelen beschikbaar worden , een beetje zoals ooit gemist, daar zit ook wat vertraging op soms.. Afspelen in chaseplay of in prime time is nu onmogelijk geworden ? Mijn kozijn heeft nu telenet besteld. Ik ben eens benieuwd hoe dat daar werkt....
geen probleem sinjoor71

ik heb daarnet eens gebeld naar de technische dienst in verband met mijn probleem... of het iets te maken had met die ROP poortwissel?... is hij even gaan vragen aan expert.... zou er niet mee te maken hebben..... echter is het blijkbaar een probleem dat kan voorkomen, ze zijn op de hoogte.... en ja, ze zijn ook op de hoogte van de problemen met het bekijken van de netwerkopnames... ze zijn er mee bezig maar dit kan nog een tijd duren... ze geven dan ook de raad om op de harde schijf op te nemen ipv op het netwerk .... sorry voor het ongemak

maw mijn nPVR opnames zal ik wel definitief kwijt zijn, en de frustraties van de netwerkopnames zullen er nog niet meteen uit zijn, of ze vermijden door op harde schijf op te nemen, maar dit laatste zal niet voor iedereen mogelijk zijn (de lage profielen) en beperkt ook het aantal opnames dat je kan doen op hetzelfde moment

mvg
Reputatie 7
Badge +1
Bedankt voor dit te melden Xenne, voor samenvallende programma's ben je daar inderdaad niet veel mee. Je wordt dat comfort natuurlijk vlug gewoon, verleden jaar was het zelfs nog niet mogelijk op het netwerk op te nemen (ik geloof maar vanaf november 2010). Ik zal maar niet teveel klagen, want ik kan alles nog met vertraging bekijken tot nu toe, wat bij jou niet het geval is. Ik was juist begonnen met mijn week vanop afstand te plannen op het netwerk. Alleen series en programma's van niet toegelaten zenders nam ik nog op de harde schijf op. Zolang ik alles nog later kan bekijken, zal ik dat nog blijven doen en alleen mijn kijkgedrag aanpassen. Het vervelende is, dat je in primetime dan ook geen netwerkopnames van de vorige dagen kunt bekijken......meestal eerst na 23.00 uur. Eens zien wat er vanavond kan.....
ja, ik nam al een paar maanden ook alles op afstand op, dit is de handigste/snelste manier.... maar daardoor ben ik nu ook enorm veel opnames verloren natuurlijk. dit gaat hier zeker over 20 à 30 stuks

maar zoals je schrijft, de meeste netwerkopnames kan je uiteindelijk wel bekijken als je geduld hebt tot na de tv spitsuren. maar neem nu dat je een serie opgenomen hebt, morgen is de volgende aflevering al, je hebt dus niet veel tijd om ze te bekijken en 's anderdaags moet je vroeg op, dus je kan niet blijven proberen... handig is het allemaal niet

mvg
 nu 2x voor gehad dus het zal wel geen toeval zijn. Verklaring kan ik niet meteen geven, misschien een reset bij vrijgave poort? Net als vorig jaar bleven de geplande opnames overigens wél gewoon staan.vervelende bug

Mvg

Reageer