Vraag

Al DRIE weken geen internet en tv, ik moet geld krijgen en jullie geven alleen een compleet onterechte factuur bij!

  • 11 December 2017
  • 6 reacties
  • 243 Bekeken

Na drie weken van fouten door Proximus, valse beloftes en miscommunicatie door Proximus schrijf ik hier nog 1 keer mijn verhaal, met een laatste kans voor jullie om jullie fouten rechten te zetten. Drie weken geleden heeft mijn onderbuur zijn contract bij Proximus opgezegd om naar EDPnet te gaan. Proximus maakte daarbij de grove fout om enkel naar adres te zien en niet naar klantennummer. Gevolg: zonder mijn vraag, toelating of medeweten werd mijn tv en internet opgezegd en kwam ik er pas achter toen de spreekwoordelijke klaar werd gesloten. Ik ben zelfstandig webdesigner en moest de dag nadien een project indienen. Na veel (met de nadruk véél), telefoons en mails kwam ik erachter hoe de vork in de steel zat en gaf Proximus eindelijk toe dat de fout bij hun ligt. Maar: Ging 10 dagen duren voor het opgeslost zou raken. Goed, speciaal dossiernummer gekregen en vele klanten avn mijn teleurstellen dat ik deadlines niet zou halen (koffieshops en bedelen voor internet bij vrienden kan je immers ook maar zo vaak doen). Na 10 dagen echter nog niets gehoord. Dus ik bel opnieuw: Volgens klantendienst hebben ze nog niks voor mijn dossier gedaan. Tof. Maar mevrouw zegt dat contract binnen 48 in orde zal zijn en ik een compensatie krijg. Na 72u nog steeds niet. Ik bel opnieuw: mevrouw zegt dat er die dag zelf nog iemand zal terugbellen. Helaas niks gehoord. Dan krijg ik pakje van d epost (dat ik aan andere kand van de stand moest gaan halen, god weet waarom), met daarin een nieuwe decoder: Waar in godsnaam is dat voor nodig? Zolang mijn contract niet actief is kan ik daar niks mee, en ik heb al een decoder en modem. Dus ik wil opnieuw bellen: na 20 minuten wachten op heldesk nog steeds geen antwoord. Vandaag bel ik opnieuw: wegens technische problemen bij Proximus geen antwoord. Liep daarstraks toevallig langs een Proximus-winkel dus ik dacht daar nog eens verhaal te halen. Helaas, die winkel was tijdelijk omgebouwd tot een Lotto pop-up schop! De redelijke termijn voor dit probleem is inmiddels al ruim overschreden en ik verschiet ervan dat ik er nog geen hartaanval van gekregen heb. Ik eis binnen 48u een oplossing en een fikse tegemoetkoming (het voorgaande voorstel zal ook niet meer volstaan, want als ik mijn inmiddels geleden verlies als zelftandige moet rekenen, dan gaan we al dik over de 1000 euro).

Ondertussen al verschillend keren via via telefoon social media proberen te bereiken zonder enig antwoord (eeuwige wachttijd via telefoon). En nu net een verwittiging om te betalen voor mijn factuur van november. Dit terwijl de laatste keer ik aan de lijn was met iemand van proximus men mij zei dat ik dit niet moet betalen omdat er nog een nieuwe factuur is bijgekomen van 57 euro in mijn voordeel. De factuur staat dan ook als betaald in mijn MyProximus. Ik moet nog een euro van jullie krijgen dus. In plaats van mij mijn geld en diensten te geven rekenen jullie enkel nog een nieuwe factuur aan onterecht!

Ik ben furieus en eis NU een oplossing!

6 reacties

gewoon ter info:
een ander mogelijkheid om klacht in te dienen
surf naar https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/support/contacteer-onze-klantendienst.html .
*️⃣ klik achtereenvolgens op: "ja" >" ik ken mijn Telefoon nummer" > "OK" > voer nummer in > "Ik heb een vraag over mijn factuur" >
"klacht indienen" > scroll naar beneden > Klik op "Mail Ons" >
Vul de voorzien tekstvakken in en klik op "Verzenden"
Dankjewel, reeds gedaan gisteren.
Dan best een reactie van Proximus hier afwachten, want nog een privébericht sturen zou ook nog kunnen, maar geeft niet altijd de garantie dat er heel vlug op geantwoord wordt.
Inmiddels ook klacht ingediend bij de ombudsdienst want dit tart alle verbeelding.
dan zal je hoogst waarschijnlijk hier verder geen reactie meer krijgen, aangezien dit dat verder door de ombudsdienst en Prox afgehandeld wordt.
Ik zal even nuanceren: het formulier staat ingevuld. Ik wacht nog enkele uren af op enige reactie van Proximus. Indien geen deftig antwoord, dan verstuur ik het.

Reageer