Wij zitten met het vervelende probleem dat ons afstandsbediening van de decorder weer voor de zoveelste maal stuk is gegaan. Ik heb al een paar keer proberen contact op te nemen met de klantendienst zowel telefonisch als per mail maar telefonisch heb ik na telkens een uur aan de lijn te hangen nog geen medewerker aan de lijn gehad en de mails worden precies niet bekeken indien dit wel gedaan word dan worden ze allesinds niet beantwoord aangezien ik na een week nog geen antwoord heb. Wij zouden graag een nieuw afstandsbediening aanvragen en ontvangen maar volgens de proximus winkels moet je hiervoor contact opnemen met de klantendienst. aangezien we geen antwoord krijgen over mail en telefoon lukt het ons dus niet om zo een nieuw afstandsbediening te bekomen. In de mail had ik ook vermeld om de dienst R&D naar deze afstandbedieningen onderzoek te laten verrichten om deze te verbeteren van kwaliteit aangezien het steeds over dezelfde toetsen gaat van de afstandsbediening. namelijk: TV on/off, pijltoetsen omhoog en omlaag, OK toets en de back toets. Het mag niet de bedoeling zijn dat klanten steeds na 2 maand een nieuw toestel moeten aanvragen en steeds zo moeten rondbellen en lopen om dit te bekomen. Volgens mijn mening kan dit voor frustratie zorgen en het verlies van klanten tot gevolg hebben. Graag had ik zo spoedig mogelijk een nieuwe afstandsbediening verkregen en een antwoord en oplossing voor deze problemen.
Klantennummernummer: 614469072 op naam van Annelies Toelen
MVG. Hillaert Jonathan
Beste antwoord door Martin
Bekijk origineel