Vraag

Afstandsbediening Bose

  • 2 August 2016
  • 2 reacties
  • 1180 Bekeken

Ik heb een Loewe TV Individual en een Bose surroundsysteem met AV35 Control Console en aparte Bose afstandsbediening. Mijn Belgacom TV afstandsbediening is een V4. Met de vorige Proximus TV-versie, kon ik alle functies met mijn Bose afstandsbediening vervullen. Het voordeel van deze Bose is dat die ook door kasten enz. doorgaat zodat er niks moet blijven openstaan om het signaal te laten doorgaan. Met de nieuwe versie Proximus TV, zijn er een aantal functies die ik niet meer met de Bose afstandsbediening kan doen, zoals b.v. het scherm uitschakelen terwijl de radio aanstaat, en het systeem volledig uitschakelen gaat ook niet meer met die Bose. Wat kan/moet ik doen om de Bose afstandsbediening terug alle functies te laten vervullen? Alvast bedankt.

2 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Dag Johandekock, jammer genoeg hebben we over de afstandsbediening van Bose heel weinig info en kunnen we hier helaas geen support voor bieden. Ik heb ook een surroundsyteem en kan niet eens de afstandsbedeining hiervan gebruiken om de decoder te bedienen. Mijn surroundsysteem is waarschijnlijk zoals bij jouw aangesloten via optical cable. De enige ondersteuning die we bieden is die voor onze afstandsbediening. Mvg, AM
als je deze kopieer methode probeert lukt het dan niet:
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_sound/particulieren/support/televisie/uw-digitale-tv/afstandsbediening/uw-homecinema-set-bedienen-met-de-proximustv-afstandsbediening.html

maar je moet in feite de methode van de v4 volgen want voor de v5 staat er
"U kunt uw home cinema niet bedienen met deze afstandsbediening."
dos volg gewoon eens de v4 methode, bij sommigen is dat wel zo gelukt.

Reageer