Beantwoord

Afstandbediening op radiofrequentie

  • 19 December 2017
  • 4 reacties
  • 1151 Bekeken

ik heb nog een oude afstandsbediening van het type V4, mijn vraag is of afstandsbedieningen van dit type kunnen werken op radiofrequentie.

Ik wou deze vraag stellen aan de klantendienst via nr 0800 22 800 doch het is haast onmogelijk deze te bereiken.

de bereikbaarheid van proximus trekt wat mij betreft op geen ........
icon

Beste antwoord door Charlotte.D 19 December 2017, 17:40

Bekijk origineel

4 reacties

dit model kan werken op RF
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_rc_radio/particulieren/welkom-bij-support/televisie/proximus-tv-installeren/afstandsbediening/afstandsbediening-via-radiofrequenties.html
Reputatie 7
Badge +4
Dag Dirk, de radiofrequentie zelf kan pas gebruikt worden vanaf de V5 toestellen. Onze 0800 22 800 is nochtans tot 22u bereikbaar. Groeten, Charlotte.
Reputatie 7
Badge +4
Dirk, ik betreur dit te horen. Laat mij vooral duidelijk zijn dat de radiofrequentie geactiveerd kan worden vanaf de V5 en de V5 mini decoders. Groeten, Charlotte
Dat klopt Charlotte en ik weet ook dat uw telefoonmedewerkers bereikbaar zijn tot 22 uur, en ik kreeg zelfs iemand telefonisch aan de lijn waaraan ik de vraag telefonisch stelde. De operator zei me dat ik mijn afstandsbediening kon instellen via het menuutje. Doch toen ik dat probeerde via het menuutje kwam er steeds een foutmelding. Wanneer Uw operator hoorde dat ik een oude afstandsbediening had dan had er bij hem een lichtje moeten gaan branden, doch helaas het lichtje ging niet aan bij hem. Nadien probeerde ik de klantendienst opnieuw te bereiken doch steeds opnieuw dat ellenlang wachten. Intussen kreeg ik iemand van proximus op de chat en ik geef toe dat deze medewerker me op een correcte manier heeft verder geholpen. Doch Uw operator dienst storingen televisie heeft mij niet correct geholpen.

Reageer