Maar daarentegen krijg ik 100 categorieën waaruit ik kan kiezen en nog praat er niemand aan de telefoon. Om zot van te worden
Mijn dochter woont al een poosje op zichzelf en heeft internet en tv aangevraagd, maar er komt maar niemand voor de installatie.
Ik zou het fantastisch vinden mocht dat eindelijk gebeuren. Wie kan daar in hemelsnaam voor zorgen!?
Beste antwoord door Bram
Ik heb de titel van dit topic aangepast om duidelijker te zijn.
Ann,
Als je ons belt, hebben we (zoals de meeste bedrijven) inderdaad een menu. Dit dient om ervoor te zorgen dat je bij de juiste persoon uitkomt. Akkoord, dit is niet altijd leuk, maar je begrijpt vast ook dat bij een bedrijf als Proximus 1 medewerker nooit van alles op de hoogte kan zijn.
Zoals Daniel en Elsa al aangaven kan je toch best contact opnemen met de klantendienst. Je hoeft daarvoor niet per sé te bellen, een berichtje via internet kan vaak ook. Begin gewoon op onze contactpagina.
Groeten,
Bram
Bekijk origineel
Ann,
Als je ons belt, hebben we (zoals de meeste bedrijven) inderdaad een menu. Dit dient om ervoor te zorgen dat je bij de juiste persoon uitkomt. Akkoord, dit is niet altijd leuk, maar je begrijpt vast ook dat bij een bedrijf als Proximus 1 medewerker nooit van alles op de hoogte kan zijn.
Zoals Daniel en Elsa al aangaven kan je toch best contact opnemen met de klantendienst. Je hoeft daarvoor niet per sé te bellen, een berichtje via internet kan vaak ook. Begin gewoon op onze contactpagina.
Groeten,
Bram