Beantwoord

Afspraak voor installatie internet & tv

• 28 januari 2016
  • 4 reacties
  • 264 Bekeken

Het zou fantastisch zijn om gewoon een mens aan de telefoon te krijgen. Dan zou ik gewoon een vraag kunnen stellen....
Maar daarentegen krijg ik 100 categorieën waaruit ik kan kiezen en nog praat er niemand aan de telefoon. Om zot van te worden
Mijn dochter woont al een poosje op zichzelf en heeft internet en tv aangevraagd, maar er komt maar niemand voor de installatie.
Ik zou het fantastisch vinden mocht dat eindelijk gebeuren. Wie kan daar in hemelsnaam voor zorgen!?
icon

Beste antwoord door Bram 29 januari 2016, 09:54

Ik heb de titel van dit topic aangepast om duidelijker te zijn.

Ann,

Als je ons belt, hebben we (zoals de meeste bedrijven) inderdaad een menu. Dit dient om ervoor te zorgen dat je bij de juiste persoon uitkomt. Akkoord, dit is niet altijd leuk, maar je begrijpt vast ook dat bij een bedrijf als Proximus 1 medewerker nooit van alles op de hoogte kan zijn.

Zoals Daniel en Elsa al aangaven kan je toch best contact opnemen met de klantendienst. Je hoeft daarvoor niet per sé te bellen, een berichtje via internet kan vaak ook. Begin gewoon op onze contactpagina.

Groeten,

Bram
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 2
Badge
Ik denk dat je dan nog het beste via de medewerkers kan werken.Je kan naar Wim of Bram een privé mail sturen.Dan gaat het het snelst;

Het zou fantastisch zijn om gewoon een mens aan de telefoon te krijgen

Antwoorden ze dan niet als je belt naar de klantendienst/helpdesk als je belt op het gratis nummer 0800 22 800 (7/7 tot 22u)
Reputatie 2
Badge
Meestal is het ook moeilijk om eerst bij de juiste persoon uit te komen denk ik.je moet ook vaak eerst door verschillende keuze menu's gaan.En dit werkt wel erg op de zenuwen bij somige mensen.
Reputatie 6
Badge +4
Ik heb de titel van dit topic aangepast om duidelijker te zijn.

Ann,

Als je ons belt, hebben we (zoals de meeste bedrijven) inderdaad een menu. Dit dient om ervoor te zorgen dat je bij de juiste persoon uitkomt. Akkoord, dit is niet altijd leuk, maar je begrijpt vast ook dat bij een bedrijf als Proximus 1 medewerker nooit van alles op de hoogte kan zijn.
Zoals Daniel en Elsa al aangaven kan je toch best contact opnemen met de klantendienst. Je hoeft daarvoor niet per sé te bellen, een berichtje via internet kan vaak ook. Begin gewoon op onze contactpagina.

Groeten,
Bram

Reageer