Vraag

Aflevering Poldark kan niet opgenomen worden ..

  • 16 September 2016
  • 7 reacties
  • 365 Bekeken

Gvd .. vorige 2 afleveringen werden feilloos opgenomen en die van volgende week staat al in de lijst maar de aflevering van vanavond kan op geen soorten van manieren opgenomen worden, noch via de ene noch via de andere decoder ... zelfs niet na een reset van één van de decoders. Al de "rest" staat normaal in de "opname" lijsten ... toch nog een gedeelte hekserij ?

7 reacties

Noodrem .. opname via "TV Overal" op de PC ... ? dat werkt ..
De welbekende klassieke truc ondertussen :-))
Hier is Poldark geprogrammeerd met serie opname op V5 en is gisteren perfect opgenomen geweest. Ik heb na de laatste update van PX voorlopig geen problemen meer met opnames.
Roep maar niet te luid 😉 want op twitter en Facebook zijn er toch nog altijd meldingen van opnameproblemen ......
Hoop van niet Elsa :-)

Enkel die bug als je een opname bekijk en stop en later wil verder bekijken. NADA je moet vanaf het begin herbeginnen en dan door spoelen, maar PX weet ervan.
En ze weten van de bug als je opname wil afspelen dat je soms het 2 keer de handeling moet doen.

Maar wat ik echt niet snap is dat bevoordeeld ik heb V5 met harde schijf en met mij lukt alles en bij andere niet of het omgekeerde. Zelfde toestel en toch problemen.
Dat is iets wat ik mij ook altijd afvraag, ik lees hier ook dikwijls het is een gekende bug bij prox maar dan vraag ik mij ook af waarom heb dat dan niet voor met dezelfde apparatuur net als mijn gebuur bv dit niet voor heeft met zijn opnames op de v5 als hij stopt kan hij terug verder waar hij gekomen was, inderdaad allemaal moeilijk om te snappen maar daarvoor kennen we ook niet genoeg alle technische details en daarmee dat we het ook niet direct snappen, het is wel dezelfde apparatuur maar is het dezelfde hardware versie van bbox en decoder, hangt het van de servers af die ons bedienen enz..........
Ik heb zelden of nooit een probleem met de V5-c maar dit was net even wel erg accuut ... maar ze moeten toch met iets zitten prutsen hebben bij PX want op zaterdag morgen zie ik, bij het aan zetten van de TV, op mijn beide decoders (logisch) een bepaald vreemd fenomeen namelijk
In de lijst opnamen staan
- een opname die pas later op de avond van dezelfde dag wordt uitgezonden en die ik geprogrammeerd heb ttz "opgenomen" voor dat ze uitgezonden is (ok, is technisch gezien natuurlijk wel mogelijk)
- de opnames van een serie die pas op zondag avond wordt uitgezonden en die ik geprogrammeerd heb
- een opname van een programma dat ik niet ken en dus NOOIT geprogrammeerd heb voor opname

Na een reset van beide decoders is alles terug normaal ... geen idee of er nu nog onderliggende synchronisatieproblemen zullen zijn ...

Reageer