(afgesplitst) Meer details zien op factuur

• 22 december 2015
  • 12 reacties
  • 499 Bekeken

Graag hulp. Een maand geleden had ik gsm in pack en toen zag ik in detail naar wie en hoe lang ik gebeld alsook wie ik een sms had gestuurd. Maar door omstandigheden heb ik nu een afzonderlijk gsm nummer buiten pack via promotie met ander nummer en nu eerste factuur ontvangen maar geen details te zien van de gedane gesprekken of sms. Moet dit worden geactiveerd? En hoe? Weet graag naar wie ik heb gebeld en hoe lang

12 reacties

Reputatie 6
Badge +4
Hallo,

Ik heb deze vraag afgesplitst, omdat ze niet gelinkt was aan het topic waar je dit geschreven had.

Mvg,
Bram
Geen probleem als ik maar een antwoord vind
Lion, kunnen ze dit via de klantendienst niet direct regelen voor u 0800 22 800 (7/7 tot 22u)
Ga straks eens proberen Elsa Details van verbruik van vorige periode dat vond ik wel na veel klik werk maar van de lopende periode . Enige wat ik mij nog ergens in mijn gedachte vind is dat je moest een sms sturen om te activeren maar vind daarover niks meer terug op support of forum. Daarom die vraag. Als dit enkel via klantendienst moet dan zal ik hier wel resultaat laten weten. Steeds goed voor anderen.
Inderdaad dan kunnen we er mss nog iets van opsteken ! eigenlijk kan je de vraag ook via hun sociale netwerken stellen maar dat hebben ze niet graag dat je het via verschillende wegen doet niettegenstaande dit zeer veel gebeurt en moeilijk tegen te houden is , maar als de mensen de oplossing hier posten dan kunnen we er ook toch iets van opsteken.
Via klantendienst kan dit worden geactiveerd in MyProximus . Na gesprek wordt er wel gevraagd om uit te loggen uit MyProximus voor minimaal 30 min. Ik hou jullie op de hoogte of dit echt actief komt
Reputatie 6
Badge +4
Er staat ook hulp op onze support website over dit probleem:
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_sms_details_billusage/particulieren/support/facturering/kosten-controleren/verbruik-opvolgen/details-over-verzonden-sms-en-tijdstip-bestemming-enz-.html#
Maar of je dit zelf ook kunt activeren dat kan men daar niet uithalen en mss best ook interessant om weten
Klopt Bram en had dit ook gevonden maar nergens staat daar wat lopende maand betreft bij een nieuw nummer. Dit moet blijkbaar worden geactiveerd anders zie het maar na afsluiten periode.
Sorry maar blijkt loze belofte. Mijn reeds opgebruikte gespreksduur in deze periode zie ik maar overzicht van details welke nummer werd opgebeld is nope
Klantendienst zowel telefonisch als via hun webformulier is echt beneden alles. Men ellest nooit wat in vorige melding staat zelfs als men ref nummer mee stuurt.
Zowel de opvolgen gemaakte gesprekken lopende maand als da doorschakelen komt niet in orde. Ofwel mag men niet in orde maken ofwel zit op klantendienst mensen die niet begrijpen waarover het gaat of niet mogen uitvoeren. Proximus is foute kant aan opgaan
Uiteindelijk weet ik dat enkel log van lopen gesprekken zichtbaar is als Gsm zich bij pack bevind.
Gezien dat mijn geval een gsmabonnement is met smartphone zijnde contract 24 maand is dit niet mogelijk.
Heb nu ook de link gevonden en als je echt alles een paar maal leest vind je ook hoe het in mekaar zit
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_usage_check_online_billusage/particulieren/support/facturering/kosten-controleren/verbruik-opvolgen/uw-verbruik-facturen-en-betalingen-online-raadplegen.html
Een pack loopt van de eerste van de maand en afzondelijk mobile abo loopt vanaf iedere 16 de van de maand
Dus twee verschillende facturen en daardoor is het niet mogelijk

Reageer