ADSL naar VDSL

  • 22 June 2011
  • 8 reacties
  • 1551 Bekeken

Hoi Eva,

Zelfde probleem als vele anderen.Zou je eens kunnen nakijken of vdsl al dan niet bechikbaar is voor me en indien niet of er een datum is wanneer dit wel beschikbaar gaat zijn.

mijn verbinding is fb733519

Bedankt

Goewes07

8 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Je kan dit perfect testen via deze pagine

http://www.belgacom.be/private/nl/jsp/dynamic/productCategory.jsp?dcrName=webcheck_tv&qgsa=beschikbaar

Patrick
de nieuwe link is eigenlijk beter, want die zegt effectief dat vdsl2 wel of niet beschikbaar is

http://www.belgacom.be/bwt/Login.action

mvg
Beste goewes07,

Hetgeen xenne voorstelt klopt. Via de nieuwe link kan u perfect zien of VDSL2 mogelijk is of niet.

Mvg,

Eva.
Badge
Nu wil ik efkes op deze post verdergaan want ik ben verrast.

Als ik de eerste link neem dan zie ik dat ik 3 TV's kan aansluiten met 2 in HD. Op dit forum meen ik te hebben gelezen dat je in dat geval sowieso de vdsl2 technologie kan genieten.

Nochtans wanneer ik de tweede link hier gebruik, krijg ik als boodschap: status: beschikbaar - technologie: adsl.

Eergisteren in de BGC-winkel sprak de verkoper mij toch niet tegen toen ik over vdsl2 begon.

Kan ik nu effectief de vdsl2 technologie genieten ? (Want mijn huidige adsl verbinding is SUPER tergend traag (de laatste weken !).)

beste
als de belgacom tv beschikbaarheidstest aangeeft dat je HD kan krijgen dan kan je inderdaad op vdsl2 aangesloten worden
waarom die andere test dan adsl aangeeft weet ik ook niet
overschakeling aanvragen in via klantendienst/belgacom center, als het dan toch niet mogelijk blijkt zullen ze het u dan wel zeggen
je zal dan een activatiedatum krijgen. de activatie zou sinds 16/8 gratis moeten zijn. succes
mvg
Badge
Vandaar dat de BGC-man in de winkel eergisteren geen opmerking maakte dat vdsl2 voor mij (nog) niet was weggelegd.

Bedankt Xenne !

Mag ik je aan mijn netwerk toevoegen ? Jij antwoordt me het vaakst.
sure

mvg
Badge
Tof van je !

Reageer