Beantwoord

Adreswijziging

  • 5 december 2017
  • 4 reacties
  • 181 Bekeken

Ik ben nu 6 maanden geleden verhuisd.
Op mijn laatste factuur 67064322985 staat nog steeds mijn vorig adres vermeld op pagina 3,4,5 en 6.
Ik heb meer dan eens contact opgenomen met proximus klantendienst om dit op te lossen. Laatste keer was ongeveer een maand geleden.
Blijkbaar geraakt dit maar niet opgelost door die bende prutsers!!! 😡
Ik begin te denken dat de enige oplossing is om alles op ze zeggen bij Proximus en binnen een jaar of 5 als er eens een goede promo is en ik zin heb terug te komen. Daartegen zal mijn vorig adres hopelijk wel uit uw database verdwenen zijn?
De facturatiedienst mag er al zeker van zijn dat ik mijn volgende factuur NIET zal betalen als er nog fouten op staan.
icon

Beste antwoord door JanDe 11 december 2017, 18:07

Alain, geef je via deze link nog eens je nieuwe adres door ?

ttps:/nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Dan kunnen alles nog eens dubbelchecken.

Groetjes. Jan
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Alain, geef je via deze link nog eens je nieuwe adres door ?

ttps:/nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Dan kunnen alles nog eens dubbelchecken.

Groetjes. Jan
Reputatie 6
Badge +3
Beste, kan u mij ook uw proximusklanten nr doorgeven voor de adresaanpassing? Mvg, Aw
Reputatie 6
Badge +3
Dag Alain, nog eens alles gecheckt, en alles staat nu op de Koevijverstraat. Fijn weekend nog. Jan
Beste,

Mijn klantennummer: 617395429


Mvg,
Alain Clement

Reageer