Adres veranderen

  • 6 January 2016
  • 22 reacties
  • 860 Bekeken

Ik probeer reeds op alle mogelijke manieren mijn ADRES aan te passen via My-Proximus
Dit lukt voor het fakturatieadres en voor het postadres maar niet voor het gewoon adres waar ik woon.
Ook via de klantendienst (telefonisch) of via de klachtendienst geen succes.

Weet iemand hoe het dan wel kan ? (btw het is geen verhuis ofzo, enkel de A in bus toevoegen want anders zitten ze bij de buren zoals een tijdje geleden bij een reparatie)
Thanks op voorhand

22 reacties

Dat ze dit bij de klantendienst niet kunnen als je u identificeert, dat is toch wel straf !!
kan je via provébericht je klantgegevens doorsturen ?
info over wat je wil laten aanpassen ?
contactnummer ?
Dan kijken we het verder na.
Groetjes
Tina
Tina,
Wat bedoel je precies (of hoe) met via privebericht.
Ik heb nl al eerder via "Mail ons" dit aangekaard (enkel de reden was niet erg toepasselijk, want de keuze is beperkt)
( Als proxymus mij op mijn persoonlijk email-adres een berichtje schrijft kan ik mss antwoorden via dit email-adres )
Hulli
Reputatie 7
Badge +6
Dag Hulli,
Als je (ingelogd) klikt op Het Proximus Team hierboven, kan je via die link een privébericht sturen, met daarin alle nodige informatie. Veel succes!
hulli, je mag ook hierop klikken => Het Proximus Team is zelf nog iets gemakkelijker 😉
Reputatie 7
Badge +6
The Elsa shortcut! ;)

Tx !
Reputatie 7
Badge +3
Hulli, best toch via de link gaan die Tina opgeeft, anders kom je in een ander team terecht en kan Tina je dossier niet meer opvolgen. Dus gewoon klikken op de naam "Het Proximus team" dat verbonden is met het bericht van Tina.
De link die Elsa opgeeft leidt naar een ander team dan dat waarin Tina lid van is. Ik heb het juist getest.

Je kan een privé bericht sturen naar iemand door gewoon op zijn naam te klikken.:D

ps. Je installatieadres (gewoon adres) is gelinkt aan waar de invoerkabel binnen gaat. Als die verkeerd gedocumenteerd staat, kan je dat niet zo maar veranderen. Je kan een installatieadres ook niet zelf veranderen in MyProximus.
?


?
Reputatie 7
Badge +3
Voor ons lijkt dit hetzelfde, maar achter de schermen zijn het verschillende teams met ook verschillende doorstromingen van berichten. Dit dossier wordt opgevolgd door Tina. Dus komt Hully haar bericht best toe bij Tina.
Thomas bvb. zit in een ander team in een andere stad. En Bram en Wim zitten in nog een ander team.
Ik heb een privebericht gestuurd door te klikken op "Het Proximus team" bij het bericht van Tina.
Aangezein dit een PRIVE bericht is , is deze waarschijnlijk niet zichtbaar voor gans het forum.
Waarom die vraagteken en GROTE LETTERS van Elsa ???
Hulli
@Bram of @Wim
https://nl.forum.proximus.be/members/proximus-team-51679 = https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Als dit niet het zelfde team is wat is het verschil dan juist ?

die grote letters zijn wanneer je op mijn link klikt die ik gepost hebt hier om het één en ander duidelijk te maken wat voor sommigen niet duidelijk is !
Reputatie 3
Hulli, best toch via de link gaan die Tina opgeeft, anders kom je in een ander team terecht en kan Tina je dossier niet meer opvolgen. Dus gewoon klikken op de naam "Het Proximus team" dat verbonden is met het bericht van Tina.
De link die Elsa opgeeft leidt naar een ander team dan dat waarin Tina lid van is. Ik heb het juist getest.
Je kan een privé bericht sturen naar iemand door gewoon op zijn naam te klikken.:D

Dat klopt niet in dit geval, alleen heeft Tina het bericht gestuurd dat wel, maar niet met haar account ID.
Elsa heeft het wel bij het rechte eind, want zowel deze van Tina als deze die Elsa opgeeft verwijzen naar "Het Proximus Team"
In het vervolg beter je huiswerk maken :8
Hier zitten er dan toch nog oplettende leerlingen

Reputatie 7
Badge +3
Elsa, je hebt gelijk. Ik heb het nagevraagd. Blijkt dat sinds kort slechts 1 teamcode nog gebruikt wordt en dat de medewerker die van dienst is, deze beantwoord. Dus Tina (die toevallig mijn achterbuur is) moet met de teamcode: proximus-team-51679 werken. Dat wist ik nog niet, maar nu wel. :8 Op het oude forum waren er nog verschillende teams.
Toch even dit, ik zelf ben een leek. My Proximus is de hel. Om daar als al wat oudere persoon aan uit te geraken wel sorry maar een zeer klantvriendelijk onding. Ik heb net hetzelfde probleem gehad en zo'n paar jaar nadien was mijn adres nog steeds fout. Wij hebben het aangepast - nu is het in orde - wij kijken het na -tiens hier is het in orde - wij passen het aan - zo het is aangepast bla bla bla. Niets opgelost , we hebben zelfs uiteindelijk samen naar mijn profiel gekeken en daar kon ik zowat niets wijzigen, dat kreng keerde steeds terug naar foutieve gegevens.
Hoera voor de website van Telenet.
Nog zo iets je hebt een link naar je modem waar je je password kan beveiligen en je SSID kan wijzigen dat surfen naar je modem, : is aartsmoeilijk. Bij Telenet gebeurd dat online onder je inlogpagina, de meeste gemakkelijke klantendienst die ik ken. Dat duurt daar geen jaren, maanden en weken.
Reputatie 7
Badge +6
Hey De Seut, heb je nog steeds problemen met je MyProximus. Ik lees dat je er niet in kan omwille van foutieve gegevens? Dit is dan je inloggegevens of wat bedoel je juist? Als je me even wat meer informatie hieromtrent kan geven kijk ik dit even voor je na. Stuur me bijvoorbeeld ook even het e-mailadres dat je gebruikt om in te loggen. Dan kijk ik ook dit even voor je na. Je kan persoonlijke gegevens doorsturen via privébericht naar Het Proximus Team.

In verband met het wijzigen van je wifi gegevens hebben we enkele FAQ pagina's hieraan toegewijd om je zo hier mee te helpen. Voor het wijzigen van jet SSID kan je bijvoorbeeld terecht op deze pagina. Voor het wijzigen van je wifi wachtwoord, vind je op deze pagina dan weer meer info hoe dit te doen.
Mijn facturatieadres is nog steeds foutief en alle bovenstaande stappen werden genomen. Maar ik lig er niet langer van wakker. Die FAQ en links heb ik na lang surfen zelf gevonden. De reset van mijn decoder heb ik ook na lang zoeken op het internet gevonden en uitgevoerd. Zijn mijn problemen opgelost ? Neen. Het signaal van mijn modem naar de laptop is optimaal maar ik raak er dikwijls niet op, niet met laptop , niet met tablet, ze zijn hier zelfs een test komen doen, dat werd afgewimpeld als een hack. ( Iemand die mijn modem wil gebruiken om illegaal te surfen ).
Mijn decoder: films lopen vast, zijn niet of gedeeltelijk opgenomen of er staan opnames op die no way, jamais nooit of te nimmer heb aangeduid als op te nemen. Ook hier is er veel water naar de zee gevloeid in allerlei contacten, het probleem blijft en is trouwens niet eens uniek. Toch bedankt voor de reactie. Maar ik heb het er een klein beetje mee gehad, komt daar nog het accidenteel blokkeren van mijn gsm nummer door een Proximus medewerker van een winkel bovenop, nummer kwijt, krediet ook... iets wat men helaas niet heeft kunnen oplossen. Maar bon, ik heb wel andere zaken aan mijn hoofd dan mij nog langer te ergeren aan Proximus.
Zou een aanvraag op http:/proximus.be/happyhouse dan geen oplossing zijn voor sommige van je problemen
Reputatie 6
Badge +3
Als je wil kan ik altijd wel een gratis happy house technieker sturen die alles eens komt bekijken?
Ik heb een maand of twee terug Proximus gecontacteerd en men zou betalend een technieker lang zenden....
Happy House is mij dus niet bekend, ik ben met mijn probleem ook al in de winkel geweest dat hebben ze toen ook zo gezegd, dat ik mijn modem betalend zou moeten laten beveiligen en dat dit zeer veel kost.
Jammer.

Ik durfde dus niemand meer te laten komen. pffff
Reputatie 6
Badge +3
Je kan via deze link je gratis happy house technieker boeken:

https://www.proximus.be/nl/id_cr_happyhouse/particulieren/discover/altijd-dichtbij/happy-house.html
Reputatie 7
Badge +4
Mr De Seut

Zoals hiervoor reeds voorgesteld door Jimmy O & Martin lijkt het mij voor u inderdaad ten zeerste aangewezen een gratis happy house technieker voor een oplossing te laten langskomen
Hebt u bv. eventueel ook problemen indien u uw laptop met een (ethernet)kabel tijdelijk aansluit op uw modem?

In My Proximus - Mijn Account - Mijn Klantenprofiel kunt u in principe zelf uw facturatieadres (niet uw installatieadres aanpassen
Mocht dit niet lukken - en ook via 0800 22800 of via privé bericht aan het "Proximus team**" werkelijk niet opgelost geraken -blijft er in eerste instantie nog een aangetekend schrijven aan Proximus Klantendienst Residentieel, Koning Albert II laan 23, 1030 Brussel over (= veiligheidshalve een formele klacht met officiële ingebrekestelling)

**https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Reageer