Skip to main content
Hallo, als abonnee van een vaste lijn en vast internet heb ik gebruik gemaakt van de optie "gratis Belgacom TV"

In de Belgacom winkel op de kouter in gent werd me wel gevraagd om een eenmalige kost van 50 euro te betalen voor de activering, waarop ik aantoonde dat ik dan via andere kanalen zou gaan waar men deze 50 euro niet moet betalen. De bediende nam daarvan nota, zei dat dit inderdaad kon maar overhaalde me toch door te bevestigen dat ik ook bij hen dan niet moest betalen. Intussen zie ik op mijn factuur dat die 50 euro toch aangerekend werd. Blijkbaar heeft de bediende dit niet correct ingevuld in de intekenformulieren. Ofwel heeft hij me misleidt, in beide gevallen niet correct dus. Graag uw reactie Eva en de te nemen stappen om deze 50 euro gecrediteerd te krijgen.

Die kortingen zijn dikwijls "online" kortingen, dus enkel bij bestellen via internet. In sommige Belgacomwinkels probeert men dat ook daar zo te regelen, maar de administratie moet dan volgen...bij mij werd de "activering pack" ook eerst aangerekend en verder op de factuur als 'promo" onmiddellijk afgetrokken destijds (2009).

Maar je zult op het commentaar van Eva moeten wachten.

Best stuur je nu al een privébericht (hierboven PostvakIN) naar Eva met opgave van je klantnummer en factuurnummer.

Reageer