activering abonnement

  • 2 June 2012
  • 1 reactie
  • 407 Bekeken

Hallo,


ik heb deze voormiddag een nieuw abonnement gekocht :

ik dacht bij de bestelling dat het onmiddellijk zou geactiveerd worden.

Ik ontving echter bericht dat ik pas binnen 2 dagen zal gecontacteerd worden" om een afspraak te maken"...

Ik heb echter volgende week geen tijd.

Kan /wilt u mijn abonnement aub reeds activeren ?

Ik ben reeds jarenlang klant bij proximus ; u ken ook al mijn gegevens.

Ik heb bevestiging ontvangen van mijn bestelling.

Ik heb reeds een mail (reply) verstuurd naar Proximus,

en ik heb ook mijn vraag per sms verstuurd naar 6000 (24/24u bereikbaar...?)

Ik krijg geen antwoord.

Ik zou graag willen dat u mijn abonnement activeert.

Ik heb dit vandaag speciaal aangekocht zodat ik morgen mijn emails kan raadplegen op mijn gsm.

Dit is zeer belangrijk voor mij.

Dank u vriendelijk.

Erwin.

dit is het referentienummer van mijn bestelling :















referentienummer: ECA958596








1 reactie

Badge
ER is geen verwerking van een e bestelling voorzien in 't weekend, u zal moeten wachten

muisje

Reageer