Beantwoord

Activatiekosten

  • 9 October 2016
  • 10 reacties
  • 776 Bekeken

Reputatie 5
Er is op jullie site nergens iets te vinden over activatiekosten. Ook niet via de zoekfunctie. Maar als je tv wil toevoegen aan een bestaand comfortpack en je klikt op winkelwagentje valideren dan zijn ze er ineens. 59 € activatiekosten. Via chat al eens gevraagd waar ik meer info hierover kan vinden. Antwoord : Wat wil je daarover weten,dat is een kost om een toegevoegd product te activeren. Ik zou graag een link krijgen naar meer info over deze kosten en wat er 59€ moet kosten. Graag zo vlug als mogelijk want ik verwacht een voorstel van Orange om zonder kosten over te stappen. Ik heb via chat een voorstel gedaan om die kost te laten vallen omdat ik al meer dan 15 jaar klant ben en vroeger al opstartkosten heb gehad. Helaas is dat niet mogelijk ,van hogerhand beslist deze kost.
mvg
icon

Beste antwoord door HeidiE 10 October 2016, 11:36

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 3
hier staat ook een antwoord van een proximus medewerker,
https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/activatiekosten-bijvoeging-tv-abo-32805?postid=174551
Reputatie 3
Jamo,

nu zie ik pas dat je ook op deze bovenstaande link uw vraag gesteld hebt en ook antwoorden gekregen hebt
https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/activatiekosten-bijvoeging-tv-abo-32805?postid=175658
Reputatie 5
Ik zie daar ook geen enkele link naar meer info. En door omstandigheden heb ik toen de aanvraag niet op tijd gedaan. Er waren al terug kosten toen ik de aanvraag wou doen. En ik blijf er bij dat deze kosten zeer onduidelijk zijn en nergens ter sprake komen,tot je de bestelling wil plaatsen.
mvg
Reputatie 7
Badge +3
Beste Jamo,

Momenteel is er enkel een promo voor nieuwe klanten:

http://www.proximus.be/nl/id_cr_packcomposer/particulieren/producten/pack-internet-tv-telefonie-gsm/stel-mijn-pack-samen.html#/conditions

Deze éénmalige kost omvat de verplaatsing van de technieker naar onze centrale voor de activatie, in vakjargon noemen we dit de jumpering.

De kost omvat eventueel ook de installatie thuis, waar soms iets extra dient te gebeuren.

Groetjes,

Heidi
Reputatie 6
Badge +3
Om tv toe te voegen aan comfort pack moet er niets van jumpering gebeuren. Er moet geen technieker ter plaatse komen. Activatie betreft in dat geval enkel wat klikken op de computer.
Reputatie 2
from nine to five wordt er ook niet gratis geklikt op de computers, toch niet op ons werk :8
Reputatie 5
Beste Jamo,

Momenteel is er enkel een promo voor nieuwe klanten:

http://www.proximus.be/nl/id_cr_packcomposer/particulieren/producten/pack-internet-tv-telefonie-gsm/stel-mijn-pack-samen.html#/conditions

Deze éénmalige kost omvat de verplaatsing van de technieker naar onze centrale voor de activatie, in vakjargon noemen we dit de jumpering.

De kost omvat eventueel ook de installatie thuis, waar soms iets extra dient te gebeuren.

Groetjes,

Heidi

Dag Heidi,
Bedankt voor u antwoord. De door u geplaatste link geeft niet weer dat er activatiekosten te betalen zijn. Is het niet zo dat de aangeduide prijs de totaal prijs moet vermelden met alle eventuele kosten. En niet tijdens het bestelproces activatiekosten toevoegen. Het is zelfs wettelijk verplicht om alle kosten eenduidig te vermelden.
Op de bestelpagina is enkel sprake van een installatiekost. Ook bij de voorwaarden kan ik met de beste wil geen activatiekosten terug vinden.
mvg
Reputatie 6
Badge +3
from nine to five wordt er ook niet gratis geklikt op de computers, toch niet op ons werk :8
Bij de bakker moet ook geen activatiekost betaald worden omdat de prijs in de kassa moet ingetikt worden..🆒
Reputatie 4
Vergelijkingen maken wat er bij de bakker of gelijk waar, al dan niet aangerekend wordt of er al dan niet moet gejumperd worden of weet ik veel...,
heeft totaal geen zin, het enige wat telt, is wat Proximus hiervoor aanrekent voor de service waarom Jamo vraagt aan Proximus.
Reputatie 5
En nu kunnen ze ineens alles. "Deze éénmalige kost omvat de verplaatsing van de technieker naar onze centrale voor de activatie, in vakjargon noemen we dit de jumpering.

De kost omvat eventueel ook de installatie thuis, waar soms iets extra dient te gebeuren." Wat is er nu anders dat deze kost niet meer nodig is.O ja er moeten nieuwe formules aan de man gebracht worden. En in een een andere post hier lees ik dat er ook gratis nieuwe modems worden weggegeven. Dus de ene klant is duidelijk de andere niet. Nu ja morgen komen ze hier de coax nakijken of deze nog goed is voor digitale tv.
mvg

Reageer