ACTIVATIE VAN DATACARD VOOR INTERNET ANYWHERE OR NO WHERE

  • 20 November 2012
  • 0 reacties
  • 210 Bekeken


Omdat ik van mijn vorige internetprovider absoluut niet meer te spreken was, besloot ik Belgacom binnen te nemen. Ik kies het pack internet anywhere. Van de afhandeling van mijn aanvraag mag ik niet klagen ook niet over het opzetten van mijn telefoon- internet vdsllijn, dat ging vlot en zonder enige moeite. In dit pack is ook de vodafone usb stick + datakaart inbegrepen. En nu komt het Kafkaiaanse verhaal. Bij de kaart is een begeleidend schrijven met de instructies om deze kaart te activeren. Bij eerste poging vorm ik het nummer 0800 22 909, niets , krijg een bandje te horen met blablabla op (dacht dat ik eerst bij mijn vorige provider was). Ik lees terug al de briefwisseling en vindt op een ander schrijven het nummer 0800 99629, joepie de nodige computerstemvragen worden gesteld, geef het nummer van de SIMKAART, geef uw bestelnummer, geef uw volgnummer, dan niets meer. Steek dat usbstick in mijn laptop, niets geen verbinding in geinstalleerde programma te vinden, ik denk (omdat het al vrij laat op de dag is) dat zal morgen wel werken. De dag nadien geen verbinding, terug heel de instructie gevolgd, resultaat geen verbinding, het spul werkt niet. Ik geef het dus op, ik redeneer ik zal op een vrije dag eens naar de Belgacomshop gaan ? Tot vandaag 20 nov, BELGACOM heeft doodleuk mij een schrijven gezonden met de vermelding dat mijn kaart nog niet geactiveerd is. Waarin mij een ultimatum datum van 30 nov wordt gesteld. Ik ontplof, bel weer eens het ondertussen bekende nr 080099629 , doe weer de hele lijst af, en krijg dan een medewerker aan de lijn die mij het gsmnummer van die kaart vraagt, (waar zijn we mee bezig zeg), ik krijg aan haar verstand dat het hier om een datakaart gaat, en dan geeft ze mij het nummer 080022909 (kennen dat nummer nog van de eerste keer ?). Ik vraag haar kan ik dat nu doen het is nu even na 18h00, neen meneer die dienst is maar geopend tot 16h30 , ja wat zeg........... Een klacht indienen hoe je dat bij Belgacom ?




0 reacties

Geen reactie

Reageer