activatie TV-overal

  • 19 September 2013
  • 16 reacties
  • 1744 Bekeken


Als nieuwe klant met een Belgacom-pack (met internet comfort) zou TV-overal inbegrepen zijn. Echter wanneer ik naar de applicatie ga, krijg ik de melding dat ik me moet activeren en dat het me 4.95 euro/md zal kosten. Wanneer ik naar mijn e-services ga, zie ik dan dat ik me gratis kan aanmelden voor TV-overal. Maar helaas, bij mijn poging tot aanmelden krijg ik steeds de melding dat ik me moet wenden tot de klantendienst van Belgacom. Dat heb ik dus gedaan. Maar na 17 minuten wachten heb ik afgehaakt. Das toch wat te lang voor mij vooraleer je iemand aan de lijn krijg. Dus ja, nog steeds geen TV-overal en nog geen antwoord waarom.

16 reacties

Beste Bryan,

Kan u mij uw gegevens (naam, klantennr of telefoonnr, contactnr) even doorsturen?

Ik kijk het dan even na.

Met vriendelijke groeten,

Eva
Beste Valencia,

Kan u mij via privebericht uw gegevens (naam, klantennr of telefoonnr, contactnr) even doorsturen?

Ik kijk het dan even na.

Met vriendelijke groeten,

Eva
Reputatie 7
Badge +1


Je kunt ook gewoon je contract laten upgraden naar de laatstenieuwe versie met meer inbegrepen aanbod.

Dag Freddy,

Neem contact met 0800 22 800 om de mogelijkheden te overlopen om TV Overal toe te voegen in een nieuw Pack.

Met vriendelijke groeten,
Eva

Beste Marc,

Kan u mij
via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr)bezorgen.

Dan kijk ik
het even na voor u.

Met
vriendelijke groeten,

Eva

Beste Ennio,

Kan u mij via privebericht uw gegevens (naam, klantennr, telefoonnr) even doorsturen?

Ik kijk het dan even na.

Met vriendelijke groeten,

Eva
Beste Alex,

Na controle
kan ik u bevestigen dat TV Overal actief staat in onze interne bestanden. Kan u
nog eens opnieuw proberen om TV Overal te gebruiken aub?

Aarzel niet
me te contacteren als u nog steeds problemen ondervindt.

Met
vriendelijke groeten,

Eva
 Beste
Jurriaan,

Tv overal
is enkel gratis in de packs Comfort of Maxi besteld na 15/04/2012.

Voor een
eventuele aanpassing neemt u best even contact op met onze klantendienst op het
gratis nr. 0800 22 800. De medewerkers van onze klantendienst kunnen uw vragen
beantwoorden en u een voorstel doen al naargelang uw behoeften.  Uiteraard kunt u ook persoonlijk terecht in
elk verkooppunt van Belgacom.
Tv overal is bij u actief vanaf 16/11.
Met vriendelijke groeten,
Eva

Beste Jurriaan,

Info ivm de installatie vindt u via onderstaande link.

http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/prive/internet/een-applicatie-downloaden/televisie--en-entertainment-apps/a_id/15297/c/1284,1349,1696,1698

Met vriendelijke groeten,

Eva
Beste Pal_jaske,

Best even de app verwijderen en terug installeren. Lukt het niet dan kunt u onze technische dienst contacteren op het gratis nr. 080022800.

Met vriendelijke groeten,

Eva
Beste PandaNoe,

De info van Elsa is correct en volledig.

Best neemt u even contact met onze klantendienst op het gratis nr. 080022800 of gaat u langs in een Belgacom Center.

Met vriendelijke groeten,

Eva
Beste els,

Ik verstuur u deze per post.

Met vriendelijke groeten,

Eva
Beste Ken,

Kun je mij via privebericht je gegevens (naam, klantennr, telefoonnr) doorsturen? Ik kijk het dan verder na.

Met vriendelijke groeten,

Eva
Beste Greet,

Kan u mij via privebericht uw klantennr of telefoonnr even doorsturen?

Ik kijk het dan even na.

Met vriendelijke groeten,

Eva
Beste Maria,
Kan u mij via privebericht uw klantennr doorsturen?
Ik kijk het dan even na.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Beste Chung,
Kunt u mij via een privébericht uw klantgegevens (naam, klantnr., tel.nr., gsm nr.) bezorgen, dan kijk ik het even na.
Met vriendelijke groeten,
Eva

Reageer