Vraag

Activatie Pay&Go na identificatie/betaling

  • 31 August 2017
  • 1 reactie
  • 284 Bekeken

Hoe lang duurt het vooraleer een Pay&Go kaart actief wordt na identificatie en betaling (in 1 actie)? Het gaat om een GSM nummer dat ik overneem van mijn bedrijf en daar had IT gezegd dat dit na een uur in orde zou zijn. Uren later is dit nog niet het geval, maar misschien was de verstrekte informatie niet correct? Graag hoor ik hoe lang het kan duren. En duurt het opniuew zolang om het over te zetten van Pay&Go naar een abonnement?!

Bovendien is er een fout op de Proximus site: bij betaling krijg je een foutmelding na ingeven van betling, maar het bedrag gaat wel van de rekening 😞. Zo driedubbel betaald. Kan dit worden opgelost?

1 reactie

indien hierop niet bijtijds gereageerd wordt best via dit Forum een privébericht aan Het Proximus Team sturen
via :     https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)

Reageer