Vraag

Activatie overstap herlaadkaart naar Smart+15 FullControl abonnement

  • 21 July 2016
  • 3 reacties
  • 325 Bekeken

Ik ben dinsdag via de Proximus webshop overgeschakeld van een Pay&Go herlaadkaart naar een Smart+15 FullControl abonnement.
Althans dat was de bedoeling want we zijn nu twee dagen verder en dit is nog steeds niet geactiveerd...
Nochtans staat er in de bevestigingsmail duidelijk "Je nieuw mobiel tariefplan wordt geactiveerd binnen de 24 uur".

Mijn belkrediet is momenteel volledig op wat betekent dat ik niet meer kan bellen of sms'n. Graag dringend een oplossing aub!

3 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Het beste is van uw belkrediet nogmaals aan te vullen zodanig dat je al opnieuw kan bellen en SMS'en en als uw Smart+15 abonnement actief zal zijn zal uw resterende beltegoed van uw 1ste factuur afgehouden worden.

http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_change_call_price_plan/particulieren/support/mobiele-telefonie/abonnement-en-pay-and-go/tariefplan-wijzigen/abonnement-wijzigen-pay-and-go-kaart-wijzigen.html
Ik heb dit ook gedaan voor beide ouders van mij maar dan Smart25+ Full control. Besteld op 14/07/2016 en geactiveerd op 21/07/2016.
Ze zeggen wel dat je resterend pay & go krediet dan afgetrokken word van je 1ste factuur maar dat is hier niet gebeurd bij beide.

Proximus gecontacteerd via Twitter en daar vertelden ze me dat je resterend pay & go krediet erop blijft staan voor als je bundel opgebruikt is je automatisch dit pay & go krediet gaat gebruiken.

Edit: op 28/07/2016 eerste facturen ontvangen van beide waarop de volledige prijs geteld is namelijk 23,00€. Je krijgt namelijk het eerste jaar een korting van 2€ maandelijks.
Ik ben dinsdag via de Proximus webshop overgeschakeld van een Pay&Go herlaadkaart naar een Smart+15 FullControl abonnement.
Althans dat was de bedoeling want we zijn nu twee dagen verder en dit is nog steeds niet geactiveerd...
Nochtans staat er in de bevestigingsmail duidelijk "Je nieuw mobiel tariefplan wordt geactiveerd binnen de 24 uur".

Mijn belkrediet is momenteel volledig op wat betekent dat ik niet meer kan bellen of sms'n. Graag dringend een oplossing aub!


Troost u, ik heb mijn bevestigingsmail in maart gekregen en het is blijkbaar nog altijd niet in orde (Easy15 -> Smart15). Gevolg, ik net een nieuw abonnement aangevraagd bij een andere provider, want het is mij die €2 korting per maand niet waard.

Reageer