Activatie Belgacom TV ... NOT

  • 3 February 2014
  • 1 reactie
  • 78 Bekeken


Ik ben sinds vrijdag 31/3 klant van een Business pack met Telefoon, Internet, GSM en TV


Alles was actief (ik was vroeger klant bij Dommel, dus geen fysische aanpassing nodig) op donderdag; behalve Belgacom TV


Er werd mij verzekerd dat dit op 02/02 (zondag dus) geactiveerd zou worden. Gisteren kwam en ging maar mijn VLAN30 bleef leeg.


Deze ochtend met een lijntest staat niet meer alles perfect, maar staat dat er 'werken' gepland zijn.


0800 22 500 kon mij niet zeggen wanneer ik Belgacom TV zou krijgen en wat er nu aan de hand was.


Ik had een 70/6 mbtis/s profiel en zou dat niet graag kwijtspelen.


Iemand hier die me een idee kan geven wat er mis kan gaan bij het activeren van Belgacom TV?


Joeri.

1 reactie

Beste Joeri,
Kan u mij uw klantgegevens (klantnr, contactnr, telefoonnr) even doorsturen via een privé-bericht aub?
De bevoegde dienst zal dit even voor u nakijken.
Met vriendelijke groeten,
Eva

Reageer