ACER LIQUID GALLANT aangeschaft - graag ervaring batterij verbruik stand-by en bij gebruik

  • 5 January 2013
  • 1 reactie
  • 182 Bekeken


Hallo, eerste keer dat ik een smartphone aanschaf, dus ook weinig kennis. Hoewel familielid zweert bij Samsung leek dit toestel mij handig.


Gekocht op 3.01.2013, opgeladen (max) en dus op 4.02.2014 een beetje mee gespeeld maar slechts paar minuten internet.


Resultaat: in de late namiddag had mijn batterij nog amper 15% over. Dus Wifi enz... uitgeschakeld.


Opnieuw volledig opgeladen. momenteel is die reed 16u30 stand by en batterij geeft nog 88%.





Het lijkt mij toch bij intensief gebruik dat de batterij van zo'n smartphone het snel opgeeft ?


Wie heeft ervaringen met de batterij van z'n smartphone ? ? ?





ervaring bij aanschaf


pluspunt: tevreden van de service in de Belgacom winkel, maar natuurlijk teveel wachtende achter je waardoor je afziet om nog iets extra te vragen wat toch belangrijk is bij aanschaf van zo'n toestel. Ben ook 2 keer moeten terug gaan. Internet werkte niet. Was blijkbaar niet geactiveerd.


negatief:


-erzat geen handleiding van het toestel in de doos enkel een snelgids van een paar blz-en waar je dus niks mee bent, gelukkig zijn er genoeg handleidingen te vinden op het internet die je kan downloaden.


-ik werk graag met een warmtepen voor het sms-en, maar die kon ik in de winkel zelf niet kopen, heb ik nog eens meegemaakt voor een batterijtje van een gsm. Men laat dus anderen ook nog wel wat verkopen 🙂 maar als klant is het iets minder leuk, maar bon, 't is hoe je het bekijkt


Nu is het nog afwachten hoe de Acer Liquid Gallant zich verder gedraagt en dat ik mij niet beklaag dat ik toch niet voor een SAMSUNG ben gegaan.










1 reactie

Badge +1
Het is inderdaad een feit dat een smartphone niet lang meegaat als je hem gebruikt voor wat hij dient (ik bedoel dan dat de baterij niet lang meegat). Mijn sony ericsson xperia arc gaat max 3 dagen mee. Als ik veel internet op apps gebruik,... zal hij in een dag plat zijn. Ooit heb ik hem in een halve dag plat gekregen 😛. Dus het hangt er van af wat je rr mee doet. Een tip als je mobiel internet, gps, wifi, bluetooth niet gebruikt zet je dit best uit voor je batterij te sparen.
Mvg

Reageer