Beantwoord

Abonnementen


Reputatie 4
Badge +1
Wie heeft zoiets stoms uit gevonden. Dat een klant nog niet kan kiezen welke zenders hij wil bekijken; Ik belde om 14.30 naar Proximus met de vraag om te kijken welke abonnementen er nog beschikbaar waren voor mij. Omdat ik er al een heleboel had konden dat er dus niet veel zijn. Enkel Music&culture nl en Nostalgie Fr want adult en kinderen moest ik niet hebben. Begin ik die zenders op zijn plaats te zetten wat zie ik nu. entertainmentzenders zijn verdwenen en in de plaats daarvan staan die kinderzenders er. Dus die mensen van de klantendienst weten dit dan ook niet want zij hebben mij dit niet gezegd dat dit zou gebeuren. En normaal zou het toch mogelijk moeten zijn om alle zenders te kunnen kopen want dit is het recht niet van Proximus maar wel van de klant die dacht ik toch betaald hiervoor. Dus ik vind die formule totaal overbodig dat je moet kiezen tussen kinderzenders of entertainment en daarmee bepaalt men welke zenders men kan zien.
icon

Beste antwoord door FreyaVR 4 April 2017, 14:12

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Dag Bever,

Alle zenders bij Proximus (zowel in het basisaanbod als via de extra boeketten) zijn zenders waarmee wij een contract hebben en wij dus ter beschikking kunnen stellen. Aan de hand van het contract en de inhoud van de zender, verdelen we het onder één van de boeketten of voegen we het toe aan het basis aanbod. Uiteraard is het ons doel om ervoor te zorgen dat iedereen kan kijken wat hij/zij wenst, in de mate die mogelijk zijn. Zo zal je ongetwijfeld wel al hebben gemerkt dat bepaalde zenders verdwijnen/bijkomen. Zo hebben we sinds kort ook de optie om Netflix te nemen via ons, wat je dan zowel op je tv als computer en als mobiele toestel kan bekijken!

Groetjes,
Lorentz
Reputatie 4
Badge +1
Beste u moet niet afdwalen, mijn vraag is doodgewoon waarom of wie er op het gedacht is gekomen van deze formule te maken want het is onmogelijk alle zender paketten te kopen. Ook al was ik dit niet van plan. Ik hoop dat dit nu duidelijker is. Nu heb ik die kinderzenders er terug moeten uit zwieren-Music&Culture en Nostalgie om Entertainment pakket terug te kunnen nemen. Had alles zo laten zitten als in de tijd van Belgacom dit was veel beter denk ik. Want nu kan ik nog eens 3 paketten voor niks gaan betalen.
Reputatie 7
Badge +1
Zou ook willen dat er meer HD zenders in het basispakket zouden zitten. Zou ook willen dat FOX in het basispakket zit, etc. Maar helaas dat is niet zo. Kun je hier niet mee om dan ga je toch gewoon naar een andere provider toe.
Reputatie 4
Badge +1
Zou ook willen dat er meer HD zenders in het basispakket zouden zitten. Zou ook willen dat FOX in het basispakket zit, etc. Maar helaas dat is niet zo. Kun je hier niet mee om dan ga je toch gewoon naar een andere provider toe.

Ook dat maar wat ik niet snap vanwaar die verplichte bundels. Zo kan je dus bij wijze van spreken niet alle zenders kopen die je wil; wat vroeger bij Belgacom wel kon. Als je nu een gezin hebt met kleine kinderen heb je nog geluk daar hebben ze dan wel voor gezorgd, maar andere mensen tellen niet mee.
Reputatie 4
Badge +1
want ik heb nu gezien in die twee boeketten zitten nog veel HD zenders muziek en al en ook nog enkele andere Franse.
Reputatie 7
Badge +1
Zou ook willen dat ik zelf een HD zenderpakket van de extra zenders kon samenstellen bovenop mijn basispakket met bijbetaling natuurlijk.
Reputatie 7
Badge +3
Dag Bever,

Als ik het goed begrijp, gaat het over tv bundels te combineren. Dat is perfect mogelijk. Je kan bijvoorbeeld het kids boeket activeren samen met het entertainment boeket en bijvoorbeeld ook de voetbal erbij.

Uiteraard moet je dan wel bereid zijn om de prijs voor de bijkomende boeketten als extra TV optie te betalen.

Groetjes,

Antonella
Reputatie 7
Badge +2
Dag Bever,

Als ik het goed begrijp, gaat het over tv bundels te combineren. Dat is perfect mogelijk. Je kan bijvoorbeeld het kids boeket activeren samen met het entertainment boeket en bijvoorbeeld ook de voetbal erbij.

Uiteraard moet je dan wel bereid zijn om de prijs voor de bijkomende boeketten als extra TV optie te betalen.

Groetjes,

Antonella

Antonella,

Ik denk dat Bever graag de pakketten van Tuttimus en die van buiten Tuttimus wil combineren. Hij spreekt nl. over Music & Cultrure en NostalgieFR. Twee pakketten die je niet meer kan nemen als je overgaat naar Tuttimus.
Reputatie 4
Badge +1
Dank u voor het snelle antwoord. Het was niet echt de bedoeling om van bundeldels te combineren of te veranderen. Ik zal het in het kort even uitleggen; Ik geloof dat u mij geholpen hebt met dat hoog bedrag dat ik moest betalen vorige maand. Dus nu weet ik ongeveer hoeveel ik maandelijks moet betalen. Ik had deze week van twee mensen al een link gekregen om een bericht te sturen om te vragen of er voor mij nog boeketten bestonden die ik kon nemen. Maar ik had dit eerst gedaan en kwam bi iemand aan die precies geen medewerker was, dus dacht ik ik ga maar naar die klantendiens bellen. Zo gezegd zo gedaan. Die meneer heeft dan alles nagezien wat er nog van boeketten zou moeten bestaan. Maar wat bleek mijn entertainment zenders waren weg omdat ik een pack had genomen. Ondertussen denk ik dat ik het wel in orde heb gekregen. Heb zenders terug origineel gezet en heb die boeketten apart proberen te bestellen. Ik zal nu wel zien volgende maand wat ik moet betalen.
Reputatie 4
Badge +1
Kan u mij anders eens een privé mail sturen en zien wat u ziet, of gaat dit niet? Klanten nr: 610097386
Want nu zit ik ook nog eens met MS of MS pas aan men been. dus die rekening zal nu wel boven de 100€ oplopen en dat is dan zoals je zei dat je wel die twee bundels kan combineren en dan heb je vanzelf sprekend ook al die zenders. Want ik had in het begin dat ik hier kwam dat abonnement genomen omdat ik niets kende van bundels maar wel fox wou voor de dingen des levens. En ik belde dus gisteren voor die boeketten en plots was het entertainment pakket verdwenen; Dus kon ik opnieuw beginnen.
Reputatie 7
Badge +4
De combinatie van oude boeketten en nieuwe van Tuttimus is inderdaad niet mogelijk. Mvg, Freya
Reputatie 7
Badge +3
Dag Bever,

Ik heb je een privébericht gestuurd in verband met de tv bundels.

Groetjes,

Antonella
Reputatie 4
Badge +1
Ik snap er niets meer van, er zal hier dan een spooklijn liggen. Ik hoop dat Antonella meer duidelijkheid kan geven.

Reageer