Beantwoord

Abonnement wijzigen

  • 28 August 2016
  • 15 reacties
  • 424 Bekeken

  • Apprentice
  • 4 reacties
Ik wil mama haar abonnement wijzigen naar happy time XL
Hoe kan ik dat vanuit mijn zetel?
icon

Beste antwoord door Elsa 28 August 2016, 10:57

Bekijk origineel

15 reacties

Je zou het kunnen proberen via proximus.be/MyProximus :
klik op vaste lijn (telefoon symbool)
Kijk naar Opties die Actief zijn en ook de TAB:beschikbaar

of via de site pack zelf samen stellen:
http://www.proximus.be/nl/id_cr_packcomposer/particulieren/producten/pack-internet-tv-telefonie-gsm/stel-mijn-pack-samen.html
waar je aanduidt welke producten je wilt (ook deze die je vroeger al had en ook wilt behouden, want alleen het verschil met vroeger wordt bijgepast)
Als ik het via MyProximus probeer gaat ze haar facturen niet meer met de post krijgen. Dan komen die in mijn mailbox terecht, en dat willen we niet. Bij ''Stel mijn pack samen' kan ik telefonie /vaste lijn niet selecteren.
Niet als je met je mama's Myproximus login er in gaat
anders kan je via pack zelf samenstellen proberen
Edit: vaste lijn niet selecteren zeg je ! "k zal eens zien bij mij of het lukt.
ik zie toch het volgende bij mij :

Niet als je met je mama's Myproximus login er in gaat
anders kan je via pack zelf samenstellen proberen

Mama heeft geen internet, dus ook geen e-mail adres.
Anders zou je het via Mail Ons kunnen aanvragen : http://support.nl.proximus.be/app/contact#mail
Of anders afwachten tot iemand anders een betere oplossing kent.
Je uiteraard ook altijd morgen bellen naar 0800 22 800 waar ze dit voor u kunnen doen.
Bij mail ons heb ik ook al gekeken. Daar moet je een reden opgeven, en geen enkele reden is van toepassing.
Ik heb een vraag over mijn factuur
Ik heb een technisch probleem
Ik heb een klacht
Ik wil opzeggen
Ik heb een vraag over Norton
Ik zeg alleen maar wat ik dan doe en dat is, inderdaad een verkeerd onderwerp kiezen één waar niet verschijnt dat je moet opbellen en da doe ik in het tekst vak mijn uitleg wat ik juist wil, enfin tis natuurlijk wel via een omweg, maar alle wegen leiden naar Rome zeggen ze altijd 😉
Reputatie 7
Badge +6
Morgen vanuit je zetel (en die zal je misschien best kunnen gebruiken, aangezien ze het daar zo druk hebben) de telefonische klantendienst opbellen op 0800 22 800 om haar abonnement te wijzigen blijft dan natuurlijk toch altijd een mogelijkheid. 🆒
Ja inderdaad heb ik hier ook als optie opgegeven, maar of het nog altijd lang duurt vooraleer je binnen geraakt heb ik niet onlangs geprobeerd of beter gezegd moeten proberen ;-)
Natuurlijk zou je dit ook kunnen vragen via : Stuur Privé bericht aan 'Het Proximus Team' met de nodige klant gegevens en wat je juist wilt aanpasse
Reputatie 7
Badge +6
Natuurlijk, Elsa, vandaar dat ik zeg 'dan natuurlijk toch': je hebt nu echt ALLE mogelijkheden gegeven om het vanuit de zetel te doen. Meer kan je niet doen, denk ik.
Ok. thanks.
Natuurlijk, Elsa, vandaar dat ik zeg 'dan natuurlijk toch': je hebt nu echt ALLE mogelijkheden gegeven om het vanuit de zetel te doen. Meer kan je niet doen, denk ik.
Je weet maar nooit dat er mij nog iets te binnen schiet hé 😃
Reputatie 7
Badge +6
Dat zou me nu niet verwonderen, zie. ;-))) Ik kijk er al naar uit! Smakelijk eten en prettige namiddag ondertussen! 😃
Voor u ook Marleen, smakelijk en een aangename namiddag nog verder.

Reageer