Beantwoord

Abonnement wijzigen

  • 27 June 2016
  • 5 reacties
  • 10877 Bekeken

Hallo iedereen,

Ik zou graag online mijn abonnement wijzigen. Ik heb al via de link geprobeerd op de support pagina.
Maar kom dan gewoon op de startpagina van myproximus.
Dus waar kan ik dit juist vinden?

Alvast bedankt !
Groetjes,

Sarah
icon

Beste antwoord door KoenN 28 June 2016, 11:15

Bekijk origineel

5 reacties

Als het niet via Myproximus lukt kan je het ook via http://proximus.be/opzeggen online formulier indienen
en uitdrukkelijk duidelijk aangeven in de "eventuele opmerkingen" wat je enkel en alleen opzegt en je in de plaatst wilt.
Reputatie 7
Badge +4
Dag Sarah,

Als je het abonnement niet kan wijzigen via My Proximus kan je ook steeds bellen naar het gratis 0800/22800.

Of je mag ook steeds een privébericht sturen naar Het Proximus Team met je gegevens.

Zo kunnen we ook het nodige noteren dat je gebeld wordt om dit aan te passen.

Mvg,

Koen
Ik probeer al van vorige week met twee biz nummers om te schakelen via MyProximus . Bij de laatste maal klikken om te accepteren kom je op een pagina met alleen tekst en dat het momenteel niet mogelijk is , blabla.
Dus deze morgen zelf gebeld op de aanpassing aan te vragen. Na veel gedoe is dit niet mogelijk daar het biz nummers zijn.
Wie lacht er met wie?
Reputatie 7
Badge +3
johan

Ik ga hier nog geen mening geven, zonder dat ik je klantgegevens ken.

Stuur je info en de betreffende gsm nrs via een privébericht ?

Ik begrijp dat je 2 bizz nummers hebt ? Naar welke formule wil je ze omschakelen ?

Een privébericht sturen naar Het Proximus Team doe je door te klikken op de volgende link en in het voorziene veld je bericht te typen en dan op "Verstuur" te klikken (= verzenden).

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.


groetjes

Tina
Ondertussen via een callcenter iemand aan de lijn gehad om ons een voorstel te doen. Ik heb daar zelf mijn voorstel gedaan en dit ging worden aangepast. Proximus heb ik daarentegen nog niet gehoord, ondanks mijn mail.

Reageer