abonnement wijzigen

  • 22 August 2012
  • 2 reacties
  • 232 Bekeken

Ik heb momenteel comfort pack?(telefoon, comfort internet, tv), ik zou graag 9.99€ extra betalen voor Onlive maar heb gelezen dat ik best "kies voorBelgacom Internet Overal Maxi of een Pack met Internet Overal Comfort.", als ik kijk bij comfort zie ik dat deze geen limiet heeft bij download maar als ik bij mij kijk heb ik 150gb limiet.

als ik Onlive gebruik, verbruikt dit dan van mijn maandelijkse limiet?

Stel dat Onlive van mijn limiet verbruikt, dan kan ik best naar internet maxi veranderen want deze is ongelimiteerd?(internet overal comfort zogezegt ook maar ik heb deze en volgens mijn e-service heb ik maar 150gb(misschien moet Eva dit nog aanpassen?))

En stel dat ik Onlive en/of internet overal maxi ga pakken; ik heb nu comfort pack met internet, tv en telefoon, hoe gaat dit dan veranderen want het is een pack en waarschijnlijk goedkoper? Blijft de prijs gewoon hetzelfde met enkel de ~15€ extra van de wijziging per maand of betaal ik dan voor alles de volle pot omdat ik geen pack meer heb zogezegt?

Last but not least, als ik een abonnement pak op Onlive: is dit verbonden met 1 account of kan ik meerdere accounts gebruiken?

Sorry voor de vele vragen :D

In afwachting van de goede antwoorden,

Jonathan

2 reacties

Beste den jon,

Graag ontvang ik via een privé-bericht uw klantgegevens (klantnr, telefoonnr, contactnr), zodat ik dit even voor u na kan kijken.

Met vriendelijke groeten,

Eva
Heb een privé-bericht gestuurd.

mvg,

Jonathan

Reageer