Beste antwoord door Bram
@ Rony: dat werkt pas als de SIM-kaart geactiveerd is, wat hier duidelijk nog niet het geval is.
@ Johi5600: op basis van de informatie die je verstrekt, is het erg moeilijk om de situatie in te schatten. Ik ga er even van uit dat het hier om een compleet nieuw gsm-nummer gaat, juist?
In ieder geval, doe je er inderdaad goed aan om de klantendienst te contacteren. Je kan dat doen via de website proximus.be/contact of via 0800-22.800. We vragen in het menu altijd om een telefoonnummer, omdat dat ons toelaat om voor bestaande klanten de meest geschikte menu-opties eerst te laten horen.
In jouw geval, aangezien je je gsm-nummer nog niet kent, kan je best even aangeven dat je klant wenst te worden & vervolgens aan de verkoopsmedewerker de situatie uitleggen. Onze agenten kunnen de status van een order opvolgen.
Mvg,
Bram
Bekijk origineel
@ Johi5600: op basis van de informatie die je verstrekt, is het erg moeilijk om de situatie in te schatten. Ik ga er even van uit dat het hier om een compleet nieuw gsm-nummer gaat, juist?
In ieder geval, doe je er inderdaad goed aan om de klantendienst te contacteren. Je kan dat doen via de website proximus.be/contact of via 0800-22.800. We vragen in het menu altijd om een telefoonnummer, omdat dat ons toelaat om voor bestaande klanten de meest geschikte menu-opties eerst te laten horen.
In jouw geval, aangezien je je gsm-nummer nog niet kent, kan je best even aangeven dat je klant wenst te worden & vervolgens aan de verkoopsmedewerker de situatie uitleggen. Onze agenten kunnen de status van een order opvolgen.
Mvg,
Bram