Aangezien ik sinds kort een smartphone in mijn bezit heb zou ik mijn bestaande abonnement willen wijzigen in een dat aangepast is aan het gebruik ervan .Helaas lukt me dit niet online , om een of andere fout op de site .Kan ik dit dus enkel via de shop of is er een andere manier ?
met vriendelijke groeten
Gunther
A
U kan ook steeds telefonisch contact opnemen om uw abonnement te laten aanpassen op het nummer 0800 22 800 of u kan hier tevens een webformulier op onze website voor invullen. U hoeft hier dus niet steeds voor naar een verkooppunt te gaan.
Met vriendelijke groeten, Fabio.
Met vriendelijke groeten, Fabio.
http://www.proximus.be/nl/id_f_cr_cancel_fls_cbu/particulieren/onze-producten/r-orphans/forms/contact-formulier.html" target="_blank
In uw bericht vermeldt u minstens vanaf wanneer de gevraagde wijzigingen moeten ingaan
In uw bericht vermeldt u minstens vanaf wanneer de gevraagde wijzigingen moeten ingaan
bedankt voor de reactie .
gunther
gunther
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.