Abonnement van ofwel 120 euro ofwel 100 euro per maand... hoe is dit mogelijk?????
Sinds Augustus heb ik ondertussen 6 a 7 maal gebeld voor een incorrect abonnement nadat dit was overgezet van mijn werkgever naar mijn privé ! En dan maar niet te spreken over het aantal keren dat ik geprobeerd heb te bellen...
Het te betalen bedrag is vanaf dat moment verkeerd geweest en ben enkel nog maar beladen met onduidelijke facturen! Nu is het totaal over de afgelopen 5 of 6 maanden (ik kan er geen wijs meer uit) opgelopen tot 600 euro!!!! Dit is een abonnement van ofwel 120 euro ofwel 100 euro per maand... BELGACOM hoe is dit mogelijk?????
Ondertussen is mijn internet en tv afgesloten door Belgacom daar ik uiteraard weigerde te betalen voor iets wat niet juist is.
Medewerkers van Belgacom komen er geen wijs meer uit wat ik heel goed kan begrijpen daar het een rommeltje is!
Ik vind dit ongehoord, ben klant sinds 2001 maar vanaf vandaag stap ik over!
A
Beste Johannes,
Kan u mij via privebericht uw gegevens (naam, klantennr, contactnr) even doorsturen?
Ik laat dit dan nakijken door de bevoegde dienst.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Kan u mij via privebericht uw gegevens (naam, klantennr, contactnr) even doorsturen?
Ik laat dit dan nakijken door de bevoegde dienst.
Met vriendelijke groeten,
Eva
A
Beste Johannes,
Er werd ook een creditnota opgemaakt.
Ik vraag de dossierbeheerder om u te contacteren.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Er werd ook een creditnota opgemaakt.
Ik vraag de dossierbeheerder om u te contacteren.
Met vriendelijke groeten,
Eva
A
Beste Johannes,
Spijtig om dit te horen.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Spijtig om dit te horen.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.