Beantwoord

Abonnement & Tuttimus TV

  • 21 December 2016
  • 12 reacties
  • 563 Bekeken

beste,

vorige week willen omschakelen, geen TV mee voorradig. Promotie van tuttidinges tot eind januari 17. Enkel telefoon, na op verschillende plaatsen navraag te doen, enkel gsm. Geen Tv enkel gsm en enkel bij nieuw internet aansluiting korting per maand. Dit is gewoon diefstal. Als je overschakelt naar Tutti heb je recht tot eind januari 17 op een TV voor 49€ is een voordeel van 550 € hoe kan ik dit nog krijgen. Dit is gewoon te ver voor iemand die reeds meer dan 15 jaar vaste klant is. Hier zijn geen woorden voor. Het zal weeral dik in orde zijn zekers .
icon

Beste antwoord door HeidiE 22 December 2016, 13:48

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +1
En toch maken ze nog steeds reclame op TV en eigen PX website van een TV of GSM bij een nieuw Tuttimus abonnement. Over misleidende reclame gesproken.
Reputatie 7
Badge +3
Dag Schroan,

De voorraad van de Samsung TV en de Samsung Galaxy S6 is momenteel uitgeput. Zodra er stock wordt bijgevuld kan je de overstap wagen.

Groetjes,

Antonella
Antonella,

Ik ben al van begin jaren 2000 klant bij Telenet. Gezien de maximaal haalbare snelheid bij Proximus was ik niet echt geneigd naar een overstap. Maar het aanbod Tuttimus leek me uiteindelijk toch heel interessant en mijn buren zeiden dat het met de snelheid van PX in Boom echt wel meeviel. Minder snel dan Telenet, maar snel genoeg.
Ach, dan toch maar overstappen voor die paar eurootjes minder, dacht ik. Tenslotte kreeg je er toch zo'n mooie tv bij. Net genoeg qua incentive.

Niet meer dus.

In de kleine lettertjes staat dat de voorraad - eens uitgeput - niet meer wordt aangevuld.
Jij schrijft dat van zodra de stock wordt aangevuld, we de overstap kunnen wagen.
Wat moet ik nu geloven? Bovendien loopt de actie maar tot 31/01/2017. Een beetje duidelijkheid is niet overbodig... Wordt de stock nu aangevuld of niet? Indien ja: wanneer? En zal dat dan voor of na 31/1/2017 zijn?
En die smartphone hoef ik echt niet...

Ik ga als overstapper van TN naar ??? in elk geval kiezen voor de provider die het meeste vertrouwen inboezemt.

Voorlopig is dat nu 'Appelsien'. Maar het is een dubbeltje op z'n kant.

mvg,
Dirk
Reputatie 7
Badge +3
Dag allemaal,

Enkel de stock Samsung Galaxy S6 wordt aangevuld, er zal geen tv-toestel meer voorzien worden bij nieuwe intekeningen.

Je kunt dus wel nog kiezen voor een gsm-toestel of korting gedurende 6 maanden, de reclame op onze website is aangepast:

http://www.proximus.be/nl/id_cr_packcomposer_tuttimus/particulieren/producten/tuttimus.html

Groetjes,

HeidiE
Reputatie 7
Badge +1
Dag allemaal,

Enkel de stock Samsung Galaxy S6 wordt aangevuld, er zal geen tv-toestel meer voorzien worden bij nieuwe intekeningen.

Je kunt dus wel nog kiezen voor een gsm-toestel of korting gedurende 6 maanden, de reclame op onze website is aangepast:

http://www.proximus.be/nl/id_cr_packcomposer_tuttimus/particulieren/producten/tuttimus.html

Groetjes,

HeidiE


Is de reclame op TV ook aangepast. Gisterenavond nog steeds een TV of GSM bij Tuttimus. Maar eigenlijk is dit te gek voor woorden. Zo een groot bedrijf en dan dit.
Ben al jaren klant bij Proximus, gelukkig zijn jullie producten eerlijker dan jullie marketing. Redelijk agressief van campagne en ontgoochelend te moeten horen, zien dat de televisie niet geleverd wordt. Deze promo vorige week thuis bekeken en na overleg beslist in te tekenen op pack met tv voor 49€ extra, aangezien we een abo gsm zouden overzetten. Mochten jullie op een eerlijke manier handelen, was er een ander model of gelijkwaardige vervanging aangeboden. Ik vrees dat Proximus op deze manier meer klanten ontgoochelt dan verblijdt.
Als jij hebt ingetekend voor de tv's uit voorraad waren, moéten ze die ook leveren. Je kan klacht indienen bij de FOD Economie. Het is niet omdat de tv maar 49 euro kost, dat de koppelverkoop niet bindend is. Proximus heeft de verkoopovereenkomst dan maar niet moeten aanvaarden. Niet opgeven: je hebt er recht op.
Ook voor nieuwe klanten: als de reclame op tv nog loopt, moet px haar belofte nakomen. Ook hiervoor: klacht indienen. Tot slot: men geeft aan dat deze promotie loopt tot 31 januari of tot de voorraad op is. Dat meer dan een maand voor afloop van de promotie al geen tv toestel meer verkrijgbaar is, is volgens mij ook een inbreuk.
Bij een dergelijke actie moeten voorzienbaar voldoende toestellen beschikbaar zijn of moet men op zijn minst vermelden hoeveel er beschikbaar zijn. Dit is klantenverlakkerij.
Ik was echt van plan over te stappen, maar dit is belachelijk en een schande.
Diegen die al hebben ingetekend en hun tv niet krijgen: doe er maar alles aan om jullie overeenkomsten te annuleren.
Beste Dirk, ik had/heb nog niet ingetekend, maar was dit wel van plan op basis van de info die ik kreeg. Ik werk zelf al 20 jaar in marketing-verkoop en kan alleen maar zeggen dat deze manier van zaken doen me echt niet ligt. Eerlijke handel is geen evidentie in België.
Reputatie 7
Badge +1
Dag allemaal,

Enkel de stock Samsung Galaxy S6 wordt aangevuld, er zal geen tv-toestel meer voorzien worden bij nieuwe intekeningen.

Je kunt dus wel nog kiezen voor een gsm-toestel of korting gedurende 6 maanden, de reclame op onze website is aangepast:

http://www.proximus.be/nl/id_cr_packcomposer_tuttimus/particulieren/producten/tuttimus.html

Groetjes,

HeidiE


Is de reclame op TV ook aangepast. Gisterenavond nog steeds een TV of GSM bij Tuttimus. Maar eigenlijk is dit te gek voor woorden. Zo een groot bedrijf en dan dit.


Hallo PX waar zijn jullie mee bezig. Was vanavond naar het voetbal op VTM aan het kijken en weer een reclame van PX over Tuttimus en jawel weer de TV of GSM verkrijgbaar bij intekenen op Tuttimus. Hoe zit het nu eigenlijk worden de mensen nu voor de gek gehouden of niet.
Dag allemaal,

Enkel de stock Samsung Galaxy S6 wordt aangevuld, er zal geen tv-toestel meer voorzien worden bij nieuwe intekeningen.

Je kunt dus wel nog kiezen voor een gsm-toestel of korting gedurende 6 maanden, de reclame op onze website is aangepast:

http://www.proximus.be/nl/id_cr_packcomposer_tuttimus/particulieren/producten/tuttimus.html

Groetjes,

HeidiE


Is de reclame op TV ook aangepast. Gisterenavond nog steeds een TV of GSM bij Tuttimus. Maar eigenlijk is dit te gek voor woorden. Zo een groot bedrijf en dan dit.


Hallo PX waar zijn jullie mee bezig. Was vanavond naar het voetbal op VTM aan het kijken en weer een reclame van PX over Tuttimus en jawel weer de TV of GSM verkrijgbaar bij intekenen op Tuttimus. Hoe zit het nu eigenlijk worden de mensen nu voor de gek gehouden of niet.


Echt bedrog...
Aangezien er geen reactie meer komt, heb ik doc opgestuurd naar FOD economie. Misschien dient iedereen hier even tijd voor te maken. https://meldpunt.belgie.be/meldpunt/
Ook al ben ik al jaren tevreden over Proximus, hekel ik het feit dat er op deze manier marketing gevoerd wordt en met klanten gesold wordt. Ik kies graag voor een transparant, eerlijk bedrijf en dat mis ik in deze zaak.
Reputatie 7
Badge +1
Aangezien er geen reactie meer komt, heb ik doc opgestuurd naar FOD economie. Misschien dient iedereen hier even tijd voor te maken. https://meldpunt.belgie.be/meldpunt/
Ook al ben ik al jaren tevreden over Proximus, hekel ik het feit dat er op deze manier marketing gevoerd wordt en met klanten gesold wordt. Ik kies graag voor een transparant, eerlijk bedrijf en dat mis ik in deze zaak.


Volledig mee eens. Hier wordt niet aan de klant gedacht. Zoveel mogelijk mensen een abo aansmeren en daarna zien we wel hoe we het oplossen. Nee PX is gewoon verkeerd bezig. Jammer want wij zijn al lang klant van PX en niet ontevreden. Maar hier erger ik me steeds meer aan. Dit is gewoon de mensen voor de gek houden.

Reageer