abonnement smart 20

  • 30 January 2013
  • 2 reacties
  • 327 Bekeken


Sinds vandaag heb ik mijn nieuw toestel met nieuw abonnement, smart 20. Bij dit abonnement zou ik ongelimiteerde smsn moeten hebben , 1 gig mobiel internet en 2 uur bellen. Ik heb al 15 sms verstuurd en 1 minuut gebeld en ik zou al 1 euro 60 verbruikt hebben... Waarom is dit niet gratis? Is het omdat het nog maar de eerste maand is?

2 reacties

Reputatie 7
Badge +1


Wacht eerst uw eerste factuur af. In de E-services staan bij de niet-gefactureerde kosten dikwijls kosten die daarna toch niet op de factuur staan. Staat er in de E-services al Smart20 bij je mobiel abonnement ? Ik ben ook overgestapt van Comfort15 (3-+Mobile Internet Comfort) naar Smart20 in tegelijk een nieuw pack Comfort, en de facturatie was ook compleet de mst ingegaan. De klacht werd ondertussen correct afgehandeld en een creditnota was al onmiddellijk gemaakt (voor ik moest betalen).

Reputatie 7
Badge +1


Dan is je Smart20 duidelijk nog niet geactiveerd....(heb ik met een kennis ook meegemaakt) via Eva gaat dat het snelst, en je krijgt een schriftelijk antwoord in een privébericht.

Reageer