Vraag

Abonnement met gsm voor bestaande leden

  • 26 August 2016
  • 1 reactie
  • 148 Bekeken

Allen,

Ik ben vorige week naar een mediacenter geweest met de vraag om een van mijn abonnementen te vervangen naar een met een gsm.
Daar deelden ze mee dat ik naar een officieel Proximus verkooppunt moet gaan en daar een gsm direct kreeg. Daar aangekomen melden ze mij dat ik hem binnen drie werkdagen opgestuurd kreeg. Drie dagen verder bel ik nr Proximus . Het antwoord was , binnen de 14 dagen wordt er contact opgenomen. En dan nog minstens een week wachten.


Soory, ik heb vier abonnementen, internet, voetbal en tv al jaren lang.

Sorry je mag met de mensen hun voeten spelen maar niet met zo een weer. En zeker niet met goede trouwe klant

1 reactie

Mss best dat je eens een privébericht stuurt naar het proximus team met je klantnummer zodat ze dit verder kunnen natrekken
Stuur Privé bericht aan 'Het Proximus Team'

Reageer