abonnement met gsm
Op 17 april bestelde ik voor mij en mijn vriend een abbonement met gsm, bij mij was het redelijk vlug in orde maar deze week kreeg mijn vriend opeens een mail dat hij al een tariefplan heeft terwijl hij gewoon een pay&go kaart heeft....
Wij naar de Belgacom winkel geweest om dit uit te klaren maar die konden ons niet helpen, konden enkel zeggen dat de actie afgelopen was!!
Ik vind dit echt niet kunnen, heb al gebeld, gemaild en nergens kan je Belgacom bereiken blijkbaar!! Hadden we eerder een mail gehad konden we eens uitzoeken waarom Belgacom denkt dat mijn vriend een tariefplan heeft??
A
Beste,
Onze
excuses voor het ongemak. De actie van gsm aan 1 euro is enkel voor de nieuwe
activaties van toepassing. Had uw vriend een automatische herlaadbeurt? Heeft u uw toestel ondertussen goed ontvangen?
Mvg Eva
Onze
excuses voor het ongemak. De actie van gsm aan 1 euro is enkel voor de nieuwe
activaties van toepassing. Had uw vriend een automatische herlaadbeurt? Heeft u uw toestel ondertussen goed ontvangen?
Mvg Eva
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.