Vraag

Abonnement Happy Time International

  • 22 August 2016
  • 6 reacties
  • 3941 Bekeken

ik stel vast dat het nu de tweede keer (factuur juli en augustus ) is dat een bedrag aangerekend wordt voor het 'gratis' abonnement op Happy Time International (France). Is dit een vergissing?

6 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Lieve,
Met de optie Happy Time International bel je met je vaste lijn na 17 u, in het weekend en op feestdagen zonder bijkomende kosten naar andere vaste lijnen in de meeste Europese landen en naar Marokko, Turkije, de Verenigde Staten en Canada. Telefoontjes op weekdagen tussen 8 en 17u zijn wel betalend. Weet je wanneer je gebeld hebt naar Frankrijk?
Reputatie 7
Badge +6
Happy Time international is gratis, inbegrepen in de packs Comfort en Maxi. Ben je soms overgestapt naar een pack Start?
Ah, Wim was me voor. 😉
Wim,
het aangerekend bedrag staat bij de rubriek 'abonnementen' en niet bij 'gesprekken'. En als ik naar Frankrijk bel is het altijd na 17 u of in het weekend
Reputatie 7
Badge +6
Lieve,
Mogelijks is er een fout in de facturatie. Daarvoor bel je best naar ons 0800 22 800 of stuur je een privébericht naar Het Proximus Team . Mijn collega's zullen je zeker verder helpen.

Groeten,
Wim
Reputatie 7
Badge +1
Happy Time International was vroeger voor één land in Europa en nog een oaar andere. Toen was het gratis nà 17u en voor 8u. +% 24/24 in het weekend. In de piekuren (8-17u) was het toen 1€ per gesprek, maar dat is ak een paar jaar veranderd, en als je al eens van pack of samenstelling van pack veranderd hebt, kom je in het nieuwe systeem, dat on de piekuren veel ongunstiger is. Nl.


In Europa2, Marokko, Turkije, Verenigde Staten, Canada

€ 0,25 /minuut (incl. btw)

Verbindingskosten

€ 0,1143 /oproep (incl. btw)
op hun site kan je de voorwaarden lezen:
Algemene voorwaarden voor Happy Time International
Zijn niet inbegrepen: Bahama’s, Barbados, Frans-Guyana, Frans-Polynesië, Gibraltar, Guadeloupe, Hawaï, Maagdeneilanden, Martinique, Nederlandse Antillen, Puerto Rico, Réunion
De nummers in Marokko die beginnen met 526, 527, 533, 534, 540, 546, 547, 550, 553, 600 en 892 (voorafgegaan door de landcode 212) zijn geen vaste nummers en worden gefactureerd aan de gebruikelijke prijs naar mobiele nummers.
Gratis bellen van 17 u tot 8 u tijdens de week en 24 u/24 in het weekend en op feestdagen naar vaste lijnen in de meeste Europese landen en naar Marokko, Turkije, de Verenigde Staten en Canada. Tijdens de week betaalt je van 8 u tot 17 u € 0,25/min. + verbindingskosten van € 0,1143/oproep.
Optie enkel geldig voor vaste telefonie op de Classic-lijn. Beperkt tot 2000 minuten per maand. Vervolgens betaalt u € 0,25/minuut + verbindingskosten van € 0,1143/oproep. Maximum één optie per klant, uitsluitend voor privédoeleinden en overeenkomstig de algemene voorwaarden van Proximus. Niet cumuleerbaar met andere opties die korting bieden op internationale oproepen.
Alle prijzen zijn inclusief btw.

Reageer