Vraag

Abonnement gsm Samsung S7

  • 27 August 2016
  • 7 reacties
  • 277 Bekeken

waarom kan ik mijn tarief van mijn gsm niet verlagen naar 20 euro in de maand
ik vindt de facturen nogal naar de hoge kant
anders ga ik weer mijn overstap maken als mijn gsm is afbetaald binnen 1 jaar en 1 maand
gr daisy

7 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Misschien was de aankoop van je smartphone gelinkt aan een bepaald abonnement? Als dat zo is, kan je dat abonnement ook niet zomaar veranderen, dacht ik.
@daisyken, Ik zou hiervoor contact opnemen met proximus klantendienst als ik u was of eigenlijk als je kan eens in een officieel Proximus center binnenspringen
Reputatie 6
Badge +3
waarom kan ik mijn tarief van mijn gsm niet verlagen naar 20 euro in de maand
ik vindt de facturen nogal naar de hoge kant
anders ga ik weer mijn overstap maken als mijn gsm is afbetaald binnen 1 jaar en 1 maand
gr daisy

als je het abonnement nu verandert dan zal je de restwaarde onmiddellijk moeten betalen.
Na de volledige 2 jaar, kan je uiteraard zonder extra kosten een ander goedkoper abonnement nemen (ook bij proximus)
niet altijd ;-)
(verschil tussen beide)
Reputatie 7
Badge +3
Beste daisyken72,

Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr)bezorgen.

Dan kijk ik het even na voor u wat de mogelijkheden zijn.

Met vriendelijke groeten,

Joël
hallo
hoe doe je dat privebericht
gr daisy
Stuur Privé bericht aan 'Het Proximus Team'

Reageer