Vraag

Abonnement + gsm activering

  • 6 May 2016
  • 2 reacties
  • 573 Bekeken

Enkele weken geleden bestelde ik als bestaande klant een smartphone + abonnement. Vandaag hebben ze deze smartphone geleverd, maar nu vroeg ik mij af wanneer dit nieuwe abonnement in werking treedt. Als ik ga kijken op MyProximus zie ik namelijk nog steeds mijn vorige abonnement staan. Hierover is telefonisch nooit iets gezegd en ook in de mails vind ik hier niets over terug.

Alvast Bedankt!

2 reacties

Ik ben niet zeker maar moet je daar eerst eens niet mee bellen of sms'en, mss ze best bij de klantendienst 0800 22 800 eens opbellen hiervoor, anders gaan er mss twee abonnementen lopen, want als ik het goed begrijp zou dit nieuwe je oude moeten vervangen.
Je kan natuurlijk ook je klantnummer doorgeven en gsm nummer in een privé bericht aan Het Proximus Team en hen eens alles laten nakijken.
En anders gewoon wachten tot hier iemand regeert van het Prox team of anderen die daar meer ervaring mee hebben en weten hoe het moet,
groetjes, Elsa
Reputatie 1
Beste Dinah,

Bij de activatie van jouw nieuw abonnement wordt er rekening gehouden met de levertermijn van jouw toestel.

Normaal gezien krijg je een sms berichtje wanneer jouw abonnement aangepast is.

Wij kunnen dit gerust even nakijken indien je ons jouw klantnummer en gsmnummer doorgeeft via privé-bericht aan “Het Proximus Team- via deze link: https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Met vriendelijke groeten,

Marlies

Reageer