Sinds begin deze week zijn wij overgestapt naar het pack TV-internet-telefoon-gsm bij Belgacom.
Vroeger had ik een Pay en Go kaart , en nu dus een abonnement Belgacom Generation MTV 15.
Via de e-services kan ik mijn verbruik van mijn gsm-abonnement niet opvolgen : foutmelding.
Ook via de hello-app : foutmelding
Bestaat er een andere mogelijkheid om het surfvolume en belvolume op te volgen?
Vermoedelijk dient u, indien u pas begin deze week bent overgestapt, nog eventjes te wachten (kan een paar weken duren) alvorens alle aanpassingen zichtbaar zullen zijn via je e-services.
Misschien zijn er momenteel in je regio ook problemen mogelijk met de e-services, vermits je een foutmelding krijgt.
Groetjes,
Greetje
Misschien zijn er momenteel in je regio ook problemen mogelijk met de e-services, vermits je een foutmelding krijgt.
Groetjes,
Greetje
A
Beste WH,
Via de e-services en via de app Hello Proximus moet u uw verbruik kunnen opvolgen. Het kan wel een aantal dagen duren voor de gegevens doorgestroomd zijn. Indien het volgende week niet lukt, dan kunt u ons via een privébericht uw klantgegevens (naam, klantnr., gsm nr., e-services login, e-mailadres) bezorgen; we zullen het dan door de bevoegde dienst laten nakijken.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Via de e-services en via de app Hello Proximus moet u uw verbruik kunnen opvolgen. Het kan wel een aantal dagen duren voor de gegevens doorgestroomd zijn. Indien het volgende week niet lukt, dan kunt u ons via een privébericht uw klantgegevens (naam, klantnr., gsm nr., e-services login, e-mailadres) bezorgen; we zullen het dan door de bevoegde dienst laten nakijken.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.