Abonnement Belgacom Generation MTV 15

  • 5 July 2012
  • 2 reacties
  • 197 Bekeken

Sinds begin deze week zijn wij overgestapt naar het pack TV-internet-telefoon-gsm bij Belgacom.

Vroeger had ik een Pay en Go kaart , en nu dus een abonnement Belgacom Generation MTV 15.

Via de e-services kan ik mijn verbruik van mijn gsm-abonnement niet opvolgen : foutmelding.
Ook via de hello-app : foutmelding

Bestaat er een andere mogelijkheid om het surfvolume en belvolume op te volgen?

2 reacties

Vermoedelijk dient u, indien u pas begin deze week bent overgestapt, nog eventjes te wachten (kan een paar weken duren) alvorens alle aanpassingen zichtbaar zullen zijn via je e-services.

Misschien zijn er momenteel in je regio ook problemen mogelijk met de e-services, vermits je een foutmelding krijgt.

Groetjes,

Greetje
Beste WH,

Via de e-services en via de app Hello Proximus moet u uw verbruik kunnen opvolgen. Het kan wel een aantal dagen duren voor de gegevens doorgestroomd zijn. Indien het volgende week niet lukt, dan kunt u ons via een privébericht uw klantgegevens (naam, klantnr., gsm nr., e-services login, e-mailadres) bezorgen; we zullen het dan door de bevoegde dienst laten nakijken.

Met vriendelijke groeten,

Eva

Reageer