Abbonnement opeens veranderd en belachelijk bedrag!

  • 6 September 2012
  • 2 reacties
  • 200 Bekeken

Beste Eva, In de maand Augustus is blijkbaar mijn abbonement van 1Gb per maand voor 19.99€ plotseling veranderd naar 'internet daily mobile'.

Er is mij gebeld geweest omtrent 'iets', er is nooit een naam genoemd, en dat de prijzen van mijn abbonement veranderd werden en dat alles hetzelfde blijft, alleen dat het goedkoper wordt naar 5€ per maand.

Blijkbaar klopt hier niets van aangezien het niet mijnzelfde abbonement was maar iets totaal anders.

Ik heb geen toestemming gegeven om te veranderen, enkel gezegd dat ik het op de site ging bekijken.

Op de site staat dat dit Mobile daily 5€ per maand kost voor 1Gb?

Ik heb nog maar 385.32 MB van de 1024MB verbruikt en toch zit ik op een belacjelijk bedrag van 118.47€? Ik heb echt geen zin om dit te betalen aangezien ik niet heb toegestaan dit te veranderen.

Ik zou graag willen weten hoe dit is gebeurt, waarom het veranderd is en waarom ik zulk bedrag moet betalen terwijl ik nog niet eens in de helft van mijn volume zit. Ik kom niet in het buitenland en als ik toch even de grens overmoet, mijn Roaming staat permanent uitgeschakeld.

Wat moet ik doen om mijn oorspronkelijke abbonement terug te krijgen?


Yours Sincerely,

Dimitri

2 reacties

Misschien best ook eens een privé bericht sturen naar Eva van BGC
en eventueel de link naar je bovenstaande post meesturen: ( http://community.belgacom.be/posts/377ee2aa17 )












⚫ Een privé bericht naar Eva van BGC sturen door
http://community.belgacom.be/people/2e8f1412c6" rel="nofollow" target="_blankhttp://community.belgacom.be/people/2e8f1412c6" rel="nofollow" target="_blank
en zoveel mogelijk klantgegevens door te spelen.
(b.v.b. naam, klantnr., tel.nr., contractnr., e-services login, e-mailadres, gsmnr.)

Groetjes, Elsa
Bedankt voor de hulp, Elsa =)

Reageer