AB moteurs, Animaux, AMTV, Avs en Ant C

  • 29 July 2011
  • 68 reacties
  • 4204 Bekeken

Reputatie 6
Badge +1
Ik ontvang hier plots op kanaal 86 AB moteurs, op kanaal 123 Animaux, op kanaal 297 AMTV, op kanaal 301,302 en 303 Avs (drie vrescillende versies) en op kanaal 330 Ant C. Is er soms iets mis of worden er weer een aantal Franse kanalen toegevoegd?

Nog even dit rond 18.30 liepen mijn beide decoders vast, zijn er nog mensen die dit hebben?

68 reacties

Badge
@Tjorven dit is dus die zender die ik gisteren ineens tegen kwam vind hem eerlijk gezegd niet zo slecht.Voluit ALMAGHREB TV dat is ook een mond vol.
Tsjah op basis van de muziekfilmpjes op hun websites, dacht ik al dat het niet slecht was. Op welke nummer staat die? Ik zal ook nog eens zoeken.
Badge
@ Tjorven nr.297
Net gekeken. Het staat er nergens bij mij op. Ik denk dat Belgacom die meer per ongeluk heeft geactiveerd ergens. Dit is een Belgische zender, dus er zou eigenlijk geen probleem mogen zijn om dit buiten Brussel te laten zien.
Badge
Ik weet het ook niet het is daar een vreemde boel en het gebeurde ook op vrijdag-zaterdag dit vind ik ook al abnormaal.Dichter bij zaterdag dan bij vrijdag denk ik.Ik woon dicht bij Antwerpen en kan die zender dan wel ontvangen ook vreemd en je zegd dat het een zender uit het brusselse is?Ik weet niet juist waar je woont maar het kan wel zijn dat die zender bij jou op een andere plaats staat als je bv.niet in vlaanderen woont maar meer naar het brusselse.Van mij mogen de zenders die er bij zijn gekomen; blijven staan.Hoe meer zenders is altijd beter maar nu nog een zender ter vervanging van hallmark en een boeket van duitse zenders want ik denk dat het op een andere manier niet gaat lukken.
Reputatie 7
Badge +1
Iemand met een vakantiejob aan geprutst zeker ? Tong uitsteken
Badge
Denk dat ze aan de drugs zitten.;)
Badge
Ge hebt misschien nog gelijk sinjoor het is toch allemaal te vreemd om te geloven dan juist op een weekeinde en dan niet iedereen die dat mee maakt.Rare boel als je het mij vraagt.
Reputatie 5
Badge +2
@Axana: inderdaad raar en vlak na de kwartaaluitslagen van Belgacom. Volgens mij heeft er iemand iets verkeerd gedaan die vlug het weekend wou beginnen en zal dat maandag opgemerkt worden.

Mvg
Badge
Van mij mag het blijven staan het meeste heb ik toch al in één of ander boeket.AVS heeft wel weinig inhoud.
Ter info: AVS is dus de Oost-Vlaamse regionale tv (Eeklo-Gent-Oudenaarde-...)
Badge
Is gewoon maar één zender ook stom infeite dan had men er voor atv ook drie kunnen geven.;)Enig verschil is dat er wat enige vertraging op zit.
belgacom bekijkt de NL zenders niet (buiten EEN,CANVAS, VTM,VT4) , dus het is goed mogelijk dat nog lang zal blijven openstaan :)

behalve als EVA hier toch nog eens zal komen en zal klikken ;)
Jah lap, deze topic is voorzien van de tag "Vraag het aan Eva" :p

Trouwens: waar komen 'nieuwe' zenders bij als je je eigen zendervolgorde hebt? Bij Telenet was dat gewoon achteraan je zendervolgorde...
En ik zie geen extra zenders hier (Brugge).

voorzien van tag https:///posts?tagName=Vraag+het+aan+Eva
Badge
Hangt er allemaal van af maar zullen waarschijnlijk ook allemaal terug verdwijnen.Zou een bug zijn is over eeb tijdje in walonie ook geweest en even later was alles ook weg.Kan dus goed zijn dat probleem maandag al opgelost is.Het verschil met mensen die zenders hebben bij gekregen en niet komt gewoon door de hoeveel boeketten je al hebt.Heb je er geen krijg je niets of bijna niets met die avs snap ik ook niet want dat zit niet in een boeket.
Reputatie 6
Badge +1
Ik ben niet zo voor Arabische zenders, maar AMTV geeft toch wel leuke vlotte muziek. Als er dan toch iets Arabisch zou bijkomen dan heel graag AMTV.
Badge
Vind die zender ook niet slecht ook al stap ik hier de deur uit hoor ik bijna niets andersTong uitsteken.
Kan iemand mij vertellen waar ik die zenders vind als ik mijn eigen zendervolgorde heb? Bedankt!
Reputatie 6
Badge +1
Komen er gewoon tussen, want je had deze zendernummers niet in gebruik. Dus op 86, 123, 297, 301, 302, 303, 205,330
Ahzo.. Zonet getest, helaas heb ik die zenders er dus niet bij.
Badge
Is gewoon het tegenovergestelste als bij telenet hier kan je geen nr.kiezen waar geen zender op staat dus die plaats zal altijd bezet zijn.Als je verstaat wat ik bedoel.Bij telenet is elk nr. vrij en kan je elke zender plaatsen waar je wil.
Reputatie 7
Badge +1
Voorlopig staan ze er nog altijd....
Badge
Ik heb het ook gezien mogen er blijven staan wel raar wat Tien gisteren zei dat dit een bug is dus zal waarschijnlijk maar van korte duur zijn.Omdat dit ook in walonië al voorgevallen is.Eigenaardig vind ik dan weer die Arabische zender die enkel in brussel te zien is normaal en niet in walonië en vlaanderen en die avs zenders die helemaal niet in een boeket zitten.Andere 2 zenders heb ik toch in mijn boeketten.
Het is inderdaad een eigenaardig feit.

Al zappend kom ik de verschillende "extra" kanalen tegen.

Wanneer ik deze via de blauwe knop en nadien via mijn zenders wil bekijken dan zegt hij dat de zender in een boeket zit en ik niet op dat boekt ben geaboneneerd. (vb. 13ieme rue)

Dus het zal om een bug gaan.
Badge
Bij mij is dit anders ik heb dat abonnement al.Misschien ergens een andere zender gekregen?

Reageer