AB moteurs, Animaux, AMTV, Avs en Ant C

  • 29 July 2011
  • 68 reacties
  • 4204 Bekeken

Reputatie 6
Badge +1
Ik ontvang hier plots op kanaal 86 AB moteurs, op kanaal 123 Animaux, op kanaal 297 AMTV, op kanaal 301,302 en 303 Avs (drie vrescillende versies) en op kanaal 330 Ant C. Is er soms iets mis of worden er weer een aantal Franse kanalen toegevoegd?

Nog even dit rond 18.30 liepen mijn beide decoders vast, zijn er nog mensen die dit hebben?

68 reacties

Hier vind je o.a iets omtrent vast lopen:
https:///posts/521a35e290
en ook:
https:///posts/2f2923bff4
Reputatie 6
Badge +1
Heb daar wel ervaring mee, maar vond het raar dat ze allebei vastliepen op hetzelfde moment en nu ontvang ik plots ook bovenstaande zenders. Vroeg me dus af of iedereen die nu ontvangt?
hier alvast niet

mvg
Reputatie 6
Badge +1
Is toch wel raar vind ik, misschien alleen in Regio Antwerpen?
op kanaal 301,302 en 303 Avs dit even gechect maar die heb ik niet , dat zal wel iets te maken hebben in verband met het vastlopen zeker.
http://bgctv.skynetblogs.be/#zenders lijst met zenders voor vlaanderen daar vind ik wel o.a 123 terug
denk niet dat regio van belang is bij belgacom tv... in heel vlaanderen dezelfde zenders

die zenders zitten normaal allemaal in verschillende boeketten, dus 't is wel vreemd

mvg
Reputatie 6
Badge +1
Ja inderdaad, die 301, 302, 303 zijn regiozenders en de anderen zitten in een boeket en als ik het goed heb is AMTV enkel in brussel te zien.
Reputatie 6
Badge +1
Heb even in de zenderlijst gekeken 86 AB Moteurs Boeket Sport FR, 123 Animaux Boeket Nature FR en AMTV 297 zenderlijst Brussel en 330 Ant C zenderlijst Wallonie regionale zender. 301, 302, 303 AVS regionale zenders Vlannderen. Raar dat ik dit nu toch allemaal ontvang
Ja er zijn er die klagen omdat er te weinig knalen zijn en andere als ze er te veel ontvangen :D;)
Reputatie 4
Badge +1
Ook BBC 3, BBC 4, BBC Entertainement, BBC HD Preview, 13TH Street zijn erbij gekomen.

Waar blijft de communicatie van Belgacom hierrond?

Of is er een fout gebeurd bij het openzetten van de voetbalkanalen?

Ook is TV Overal voor android bijgewerkt tot v1.0.2 lees ik in een ander forum (zou nu ook moeten werken op de Galaxy S2) ...

Mvg Ambionix
Badge
Ja ik zie ze hier ook maar ik denk dat die regionale zenders er wel terug tussen uitgehaald worden.Het is ook eigenaardig dat ik die ab moteurs kan zien want dit boeket heb ik niet.Of anders gaan al de regionale zenders beschikbaar worden maar dat zal wel niet.
Badge
Volgens mij moet de fout ergens bij belgacom liggen want animaux bezit ik nu wel heb namelijk dit boeket maar dat andere boeket met ab moteurs heb ik niet en die regionale zenders lijkt me ook nogal vreemd.
ik heb nog geen zenders bij, moet misschien mijn decoder maar eens gaan resetten... maar 't is vermoedelijk maar een bugje, wel in ons voordeel deze keer

mvg
Badge
Versta toch niet waarom die 3 versies van avs er bij zitten want dat dat is toch regio oudenaarde of zo.En ik zit hier in Antwerpen ik denk dat alles er s'morgens vroeg een maandag terug gaat af zijn. A propos is daar zaterdag's dan niemand aanwezig die dat controleerd?
Badge
Ik krijg toch nooit meer die zenders op z'n plaats dus heb ze nog maar eens standaard gezet voor hoelang weet ik niet want ik kan nu beginnen plaatsen en een maandag kunnen er weer verdwenen zijn maar ik wou iets vragen wat me nu weer opviel.De zender almaghreb tv hadden we die al want op den duur weet ik het niet meer.Op nr.297.
Reputatie 7
Badge +1
Ik had vandaag ook ineens 4 zenders uit het "entertainment NL" boeket bij net zoals Ambiorix..... en die regionale van 301 tot 303 ook, en misschien nog wel meer ook, ik heb nog niet echt gezocht, raar maar waar. Is er iets fout gelopen ? of is het een "geste" voor trouwe klanten ? maar dan wel zonder de klant de keuze te laten.....Verstomd
Reputatie 6
Badge +1
Op 205 ook Franse versie 13th street
jullie zitten allemaal op dezelfde telefoonlijn zeker 😉 ik vindt die niet!
Badge
Het is allemaal zo onduidelijk somige mensen krijgen zenders uit boeketten die anderen dan weer moeten betalen zoals bv. william43 deze zender heb ik dus in een abonnement zitten.Misschien om ons blij te maken met een dooi mus die zenders in plaats van halmarkOnbeslist.

rici ik denk dat jij ne speciale bent:)

Ben jij al lang klant?Kan misschien ook afhangen van de streek waar je woont.Ik kan er ook niet aan uit.
Reputatie 7
Badge +1
Haha !:$ wij dus wel ! maar voor hoelang.....;)
Reputatie 7
Badge +3
Een factory reset uitvoeren op de decoder en je hebt dan vele zenders extra.

Is het een stunt van Belgacom??

Is het een bug??

Is het een nieuw aanbod??
Badge
sinjoor71 die zender ambiorix op welk nr. zit die juist want ik heb wel dat abonnement maar ik vindt precies niet die zender.Ze kunnen beter al hun zenders aanbieden.En anders moet ik nog maar enkele boeketten bijkopen dan is dat ook gedaan met die zever hier met dat verplaatsen enkel die vrije zenders vind ik vreemd en dan vooral avs.
hier nog altijd geen extra zenders te zien....

factory reset zal voor vandaag niet meer zijn

mvg
AMTV is een multi-culturele zender uit Brussel: http://www.amtv.be/

Heel veel leuke muziek uit de Arabische wereld. Je kan een aantal videoclips op hun website beluisteren.

Ik weet al een tijd dat die bestaat, en dat zou een leuke meerwaarde geven voor Vlaanderen. Het is een gratis zender, bestaat sinds begin 2011. Ik ga er niet voor betalen, maar mij hebben ze zeker als kijker.

Blijkbaar is die bij Belgacom TV nu alleen beperkt tot Brussel. Als jullie die hebben in Vlaanderen, interesseert mij dat toch.
Reputatie 7
Badge +1
Axana, Ambiorix is een poster hierboven....hij staat ook op de grote markt in Tongeren...;)

Reageer