AB moteurs, Animaux, AMTV, Avs en Ant C

  • 29 July 2011
  • 68 reacties
  • 4204 Bekeken


Toon eerste bericht

68 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Dat het om een bug of een fout van Belgacom gaat, is duidelijk. AVS mag buiten het westen van Oost-Vlaanderen niet beschikbaar zijn volgens de wet. Dit geldt ook voor de andere regionale zenders: enkel je eigen regionale zender mag je ontvangen. Uitzondering: in bepaalde gemeenten ontvang je 2 regionale zenders. On demand kan je natuurlijk alle programma's van alle regionale zenders ontvangen. Een ander opvallend iets is dat enkel de eerste alfabetisch gerangschikte regionale zenders beschikbaar zijn (allen begint met de letter A).

In Wallonië waren AVS, ATV, ACTV, Moteurs,...ook even beschikbaar en verdwenen ze even later. Ondanks dat het allemaal zeer goede zenders (zeker de BBC-zenders) zijn, zullen ze ongetwijfeld weldra verdwijnen. Het verbaast me wel dat het vandaag nog niet gebeurde, zeker met de melding op dit forum. Profiteer en geniet ervan zolang het nog kan! ;)

Mvg
Het is mss dank zij die bug dat de wet kan omzeild worden !! ;)
Badge
Maar er zal geen haan zijn die er gaat om kraaien moest die Arabische zender er op blijven staan normaal wel enkel voor brussel.Maar gisteren middag toch goede muziek.
allemaal mss leuk, maar mag niet qua rechten.
Dus Belgacom kan eigenlijk een boete krijgen.
Reputatie 7
Badge +1
Tja, zolang wij ze maar niet (onrechtstreeks) moeten betalen....
Badge
Tien had gelijk ze hebben ons zenders terug afgenomen.
ze kunnen niet afpakken waar je geen recht op hebt 😛 wees blij dat je ze enkel dagen gekregen hebt...alhoewel, 't is toch veel te mooi weer om naar tv te kijken, dus of je er nou zoveel aan gehad hebt......

mvg
Reputatie 7
Badge +1
Inderdaad, ze zijn terug weg....dus was het een "vergissing".;)
en waarschijnlijk werd belgacom er attent op gemaakt dankzij deze post

de firma dankt U ;)

mvg

ps: volgende keer dus stil zwijgen als je extra zenders ziet staan
Badge
AVS had ik toch graag gehouden maar dat zal dan weer te veel van het goede zijn.En Die Arabische was soms toch ook niet slecht hier in m'n straat lopen er toch genoeg rond.
AVS mag enkel in oost-vlaanderen uitgezonden worden, dus zal je nooit meer te pakken krijgen

mvg
Dedju hé ... Zijn die "extra" zenders terug weg ??

Jammer !! Men had misschien NIET wereldkundig gemaakt Verstomd Want er zaten een paar interessante zenders tussen (en dan denk ik vooral aan BBC Three en BBC Four !!!!).

Ach ja, ik had al wel kunnen denken dat het een foutje van de firma was dat niet te lang ging duren ....
Badge
Laten we hopen dat het nog eens kan gebeuren?
Reputatie 5
Badge +2
Inderdaad de zenders zijn weg, alsof ze niet meer bestonden. Wie weet waren dit de enigste (interessante) "nieuwe" zenders in het basisaanbod dit jaar en moeten we weer wachten tot volgend jaar om een nieuwe zender te zien te krijgen in het basisaanbod (behalve Arabische en Franstalige zenders ongetwijfeld). Bij de concurrentie zal men alvast niet stil blijven zitten. Echt jammer dat Belgacom stil zit, ondanks de hopen mogelijkheden.

Mvg
Badge
Ik heb er nog 2 staan denk ik maar dat zijn er die in het boeket zitten.
Reputatie 7
Badge +1
Hoop doet leven.....;); wij zijn duidelijk veel te eerlijk...
Jep, véél te eerlijk !! Ik persoonlijk had hier nooit ee ntopic over geopend. Geen slapende honden wakker maken Tong uitsteken
idd..niet slim om hier een topic voor te openen :)
Wetende dat Belgacom nooit NL talige zenders monitored. (buiten EEN/C/VTM)

Reageer