AB moteurs, Animaux, AMTV, Avs en Ant C

  • 29 July 2011
  • 68 reacties
  • 4204 Bekeken


Toon eerste bericht

68 reacties

Kan iemand mij vertellen waar ik die zenders vind als ik mijn eigen zendervolgorde heb? Bedankt!
Badge
Vind die zender ook niet slecht ook al stap ik hier de deur uit hoor ik bijna niets andersTong uitsteken.
Reputatie 6
Badge +1
Ik ben niet zo voor Arabische zenders, maar AMTV geeft toch wel leuke vlotte muziek. Als er dan toch iets Arabisch zou bijkomen dan heel graag AMTV.
Badge
Hangt er allemaal van af maar zullen waarschijnlijk ook allemaal terug verdwijnen.Zou een bug zijn is over eeb tijdje in walonie ook geweest en even later was alles ook weg.Kan dus goed zijn dat probleem maandag al opgelost is.Het verschil met mensen die zenders hebben bij gekregen en niet komt gewoon door de hoeveel boeketten je al hebt.Heb je er geen krijg je niets of bijna niets met die avs snap ik ook niet want dat zit niet in een boeket.
Jah lap, deze topic is voorzien van de tag "Vraag het aan Eva" :p

Trouwens: waar komen 'nieuwe' zenders bij als je je eigen zendervolgorde hebt? Bij Telenet was dat gewoon achteraan je zendervolgorde...
En ik zie geen extra zenders hier (Brugge).

voorzien van tag https:///posts?tagName=Vraag+het+aan+Eva
belgacom bekijkt de NL zenders niet (buiten EEN,CANVAS, VTM,VT4) , dus het is goed mogelijk dat nog lang zal blijven openstaan :)

behalve als EVA hier toch nog eens zal komen en zal klikken ;)
Badge
Is gewoon maar één zender ook stom infeite dan had men er voor atv ook drie kunnen geven.;)Enig verschil is dat er wat enige vertraging op zit.
Ter info: AVS is dus de Oost-Vlaamse regionale tv (Eeklo-Gent-Oudenaarde-...)
Badge
Van mij mag het blijven staan het meeste heb ik toch al in één of ander boeket.AVS heeft wel weinig inhoud.
Reputatie 5
Badge +2
@Axana: inderdaad raar en vlak na de kwartaaluitslagen van Belgacom. Volgens mij heeft er iemand iets verkeerd gedaan die vlug het weekend wou beginnen en zal dat maandag opgemerkt worden.

Mvg
Badge
Ge hebt misschien nog gelijk sinjoor het is toch allemaal te vreemd om te geloven dan juist op een weekeinde en dan niet iedereen die dat mee maakt.Rare boel als je het mij vraagt.
Badge
Denk dat ze aan de drugs zitten.;)
Reputatie 7
Badge +1
Iemand met een vakantiejob aan geprutst zeker ? Tong uitsteken
Badge
Ik weet het ook niet het is daar een vreemde boel en het gebeurde ook op vrijdag-zaterdag dit vind ik ook al abnormaal.Dichter bij zaterdag dan bij vrijdag denk ik.Ik woon dicht bij Antwerpen en kan die zender dan wel ontvangen ook vreemd en je zegd dat het een zender uit het brusselse is?Ik weet niet juist waar je woont maar het kan wel zijn dat die zender bij jou op een andere plaats staat als je bv.niet in vlaanderen woont maar meer naar het brusselse.Van mij mogen de zenders die er bij zijn gekomen; blijven staan.Hoe meer zenders is altijd beter maar nu nog een zender ter vervanging van hallmark en een boeket van duitse zenders want ik denk dat het op een andere manier niet gaat lukken.
Net gekeken. Het staat er nergens bij mij op. Ik denk dat Belgacom die meer per ongeluk heeft geactiveerd ergens. Dit is een Belgische zender, dus er zou eigenlijk geen probleem mogen zijn om dit buiten Brussel te laten zien.
Badge
@ Tjorven nr.297
Tsjah op basis van de muziekfilmpjes op hun websites, dacht ik al dat het niet slecht was. Op welke nummer staat die? Ik zal ook nog eens zoeken.
Badge
@Tjorven dit is dus die zender die ik gisteren ineens tegen kwam vind hem eerlijk gezegd niet zo slecht.Voluit ALMAGHREB TV dat is ook een mond vol.
Reputatie 7
Badge +1
Axana, Ambiorix is een poster hierboven....hij staat ook op de grote markt in Tongeren...;)
AMTV is een multi-culturele zender uit Brussel: http://www.amtv.be/

Heel veel leuke muziek uit de Arabische wereld. Je kan een aantal videoclips op hun website beluisteren.

Ik weet al een tijd dat die bestaat, en dat zou een leuke meerwaarde geven voor Vlaanderen. Het is een gratis zender, bestaat sinds begin 2011. Ik ga er niet voor betalen, maar mij hebben ze zeker als kijker.

Blijkbaar is die bij Belgacom TV nu alleen beperkt tot Brussel. Als jullie die hebben in Vlaanderen, interesseert mij dat toch.
hier nog altijd geen extra zenders te zien....

factory reset zal voor vandaag niet meer zijn

mvg
Badge
sinjoor71 die zender ambiorix op welk nr. zit die juist want ik heb wel dat abonnement maar ik vindt precies niet die zender.Ze kunnen beter al hun zenders aanbieden.En anders moet ik nog maar enkele boeketten bijkopen dan is dat ook gedaan met die zever hier met dat verplaatsen enkel die vrije zenders vind ik vreemd en dan vooral avs.
Reputatie 7
Badge +3
Een factory reset uitvoeren op de decoder en je hebt dan vele zenders extra.

Is het een stunt van Belgacom??

Is het een bug??

Is het een nieuw aanbod??
Reputatie 7
Badge +1
Haha !:$ wij dus wel ! maar voor hoelang.....;)
Badge
Het is allemaal zo onduidelijk somige mensen krijgen zenders uit boeketten die anderen dan weer moeten betalen zoals bv. william43 deze zender heb ik dus in een abonnement zitten.Misschien om ons blij te maken met een dooi mus die zenders in plaats van halmarkOnbeslist.

rici ik denk dat jij ne speciale bent:)

Ben jij al lang klant?Kan misschien ook afhangen van de streek waar je woont.Ik kan er ook niet aan uit.

Reageer