Goede middag,
Ik heb zowel een gsm abonnenement als een toestel met pay&go.
Op het toestel met abonnement heb ik de doorschakeltijd (van 4 belsignalen) kunnen verhogen, zodat je wat meer tijd krijgt om
de gsm op te nemen.
Blijkbaar is dit niet mogelijk ,op een pay&go toestel ??? Als dit zo is, is daar dan een technische reden voor ?,
Of is er toch een oplossing ?
Bedankt en mvg
Bert
Inderdaad voor P&G kan je dit niet veranderen.
De echte reden ken ik niet waarom het niet kan!
Groetjes, Elsa
De echte reden ken ik niet waarom het niet kan!
Groetjes, Elsa
Beste pauleke,
kan je inderdaad niet zelf aanpassen. Je kan bij Proximus via klantendienst 6000 vragen om de voicemail van uw pay en go kaart uit te zetten. De beltijd zal dan verlengen.
muisje
kan je inderdaad niet zelf aanpassen. Je kan bij Proximus via klantendienst 6000 vragen om de voicemail van uw pay en go kaart uit te zetten. De beltijd zal dan verlengen.
muisje
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.