Aanpassen e-mail account skynet

  • 12 January 2015
  • 1 reactie
  • 363 Bekeken

Reputatie 2
Badge
Hoi Elsa


Op de vraag of je zelf een extra mailbox aan kan maken was uw antwoord


Deze kan je niet zelf aanpassen


Maar op de site van Proximus bij mijn abonnement - Diensten staat dat je zelf een extra box aan kan maken


Dit is nodig om de e-mails gescheiden binnen te krijgen in outlook 2013


Kan ik daar dan verder mee gaan of moet dat telefonisch.


Op alle overige vragen die ik eerder stelden op het forum heb prima antwoord gekregen.




Gr J Baars

1 reactie

Dan heb ik je vraag verkeerd begrepen want je kan inderdaad een mailbox bijmaken en ik dacht dat je de account naam faxxxxxx@skynet.be wou wijzigen. Ik heb trouwens verschillende info bijgezet waar je kon uit zien dat je uw mailbox kon beheren ▬► surf naar: http://forum.proximus.be/comment/162634" target="_blank" title="Permalink ;

Je kan dit uiteraard zelf doen een mailbox aanmaken.


NB: Voor alle duidelijkheid ik ben zelf niet van Belgacom/Proximus, omdat er blijkbaar velen zijn die denken dat ik dat wel ben, en zelf denken dat ik Eva van Belgacom vervang, maar dit is zeker niet het geval, ik probeer alleen maar te helpen in zo verre ik kan,

als je officiële antwoorden wilt van iemand van Proximus, stuur je best een privé bericht aan 'onze medewerkers'

die de vervanging is van het team 'Eva van Belgacom', dit is de enige van gans het forum die van Belgacom zelf is.


FYI:

privé bericht aan 'Onze medewerkers' doorsturen ⚊▶ Onze medewerkers en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'

Reageer